Fotos weg ivm met reacties.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:08

3 is (te ) jong voor een paard om eens in de maand een parcour van 1 mtr te springen. teminste dat zegt Anna en verder zeikt er niemand hier ik geloof dat Anna er het grootste probleem met dingen heeft nogmaal het lijkt geen 1 mtr maar ik geloof je meteen dat je zegt dat het een meter is alleen anna reageerd op berichtjes die normaal bedoeld zijn ook waarin gevraagd wordt waarom ze het doet erg raar....onder de man springen is zwaar los springen vind ik ook niet zo'n probleem af en toe als ze het toch leuk vinden?
maarja ik ben nou eenmaal erg zuinig op mijn paard. lees de bit stond een erg interesant stuk in over dat sportpaarden en met name springpaarden zo vroeg versleten zijn vergeleken met manege en recreatie paarden....

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:53

Jij insinueert dat Anna niet zuinig is op haar paard!!!
NOU BEN IK HET ZAT! Anna is heel lief voor haar paard en heel zuinig.
Jij hebt een afgekeurd slachtpaard!
groeten van mij

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:56

Ik denk dat deze discussie gesloten moet worden, want dit word horses-stijl.

Lilly niet om je af te vallen, maar ik denk dat als je een reactie geeft, het iets in moet dimmen, dan word er vaak wat serieuzer op gereageerd en word het geen ruzie.

Gegroet Mayo

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:57

absoluut niet

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:59

Ok dan doe je dat niet. Ik trek m'n handen er vanaf. Ik heb niet echt bepaald de behoefte om hier de horses-stijl aan te nemen.

Gegroet Mayo

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:59

lilly doe nou niet zo moeilijk.
jesus wat een gedram. zo begint het inderdaad op horses te lijken. ieder zijn eigen mening.
ik kom hier voor mijn plezier. laten we het dan ook gezellig houden en niet zo moeilijk doen.

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:08

hoe durven jullie zo 'n toon tegen mij aan te slaan!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:08

lilly, ik neem aan dat anna een vriendin van jou is, dan snap ik best dat je het voor haar opneemt, maar ik denk dat anna zelf oud en wijs genoeg is om haarzelf te verdedigen.
Daarbij is het mijn mening dat het jong is om met een 3.5 jarige parcours te springen, ook al zou het bij wijze van 30 cm zijn. Dat is mijn mening, als anna's mening is dat het wel kan (zij kent haar paard het beste van ons allemaal neem ik aan). Al zou zij bij wijze van haar paard verrot slaan (en dat heb ik ergens anders ook al gezegd) kan ik daar mijn mening over geven, maar meer niet, het is tenslotte haar paard.
En wij mogen anna niet beoordelen, of veroordelen, niet hoe je het ziet, maar jij mag dat dan wel van nimber?
Ik denk dat iemand die in nog geen jaar met een groen paard naar de M rijdt, niet bepaald in het bezit is van een afgekeurd slachtpaard.
Dus lilly, hoe was dat spreekwoord ook weer? Over die pot en die ketel?

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:10

jij bent zelf een pot
doe niet zo zogenaamd volwassen jij klein gespuis

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:12

Mijn kleine shetlanders springt beter dan al jullie paarden bij elkaar!

Ik denk dat jullie jaloers zijn want ... en dit verhaal is echt gebeurd ... Anky van Grunsven is een keer bij Anna op de manege geweest voor een of andere open dag ofzo en toen zei ze dat Anna maar wat trots moest zijn op dat paard. Nu staat Origine tussen allerlei andere mooie paarden en een slachtpaard (nee, niet die van Nimber) en daar zei ze niks van.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:13

hahaha (heike, bart, sorry, maar laat me alsjeblieft ff lachen)
Ikke pot? dan vrees ik dat ik toch het een en ander bij mijn man moet gaan verwijderen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:14

klein meisje ik geef mijn mening meer niet vind het erg kinderachtig dat je gaat schelden en doen maar ach ik heb ook geen zin in dat horses gedoe.
ene mooi slachtpaard heb ik he? vooral met wat uitjes en majo erop ;p

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:19

wederom ga ik mijn shetlanders laten dekken door Cocktail het heerlijke paard!
Jullie mogen allemaal een veulentje want ik heb spijt van mijn gedrag

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:20

lekker kim, ikke ook een hapje van lot, dan mag jij een hapje van quinto met mayo en uitjes enz

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-01 22:21

Ik geloof dat ik er even niets meer van snap????? OK ieder zijn eiegn mening. Ik heb die fotos eraf gehaald zodat de discusie zou stoppen over dat je niet mag springen met een paard van 3,5. Wordt overigens 21 mei 4. Maar verder snap ik er weinig van. EN LILLY HOU JE MOND EVEN, AlS IK IETS TE ZEGGEN HEB ZEG IK HET WEL ZELF. JE HOEFD MET NIET TE BESCHERMEN, EN WAT JIJ ZEGT IS ONZIN.

ps. ANKY van GRUNSVEN is een dressuurruiter en origine is een SPRINGpaard!!!!

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:21

Absoluut veel spijt!
Kom allemaal een keer rijden op mijn paarden!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:21

en een stukje oor. renate!
ene Lilly het is je vergeven want ik wil graag een coctail bij m'n frikandelletje *LOL*

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:21

Zucht..

Wat is dit nu weer allemaal zeg?
Allemaal begonnen met een misverstand toen Anna het bericht van Nimber anders las dan Nimber het bedoeld had (ik moet trouwens toegeven dat ik dezelfde fout als Anna maakte).

Daarna heb ik het gevoel dat Anna (en ook Lilly) alleen lazen wat ze wilde zien, namelijk dat iedereen tegen Anna bezig was.. Zoals ik het hier in dit topic zie staan is dit helemaal niet het geval, maar een hoop berichtjes die er staan zijn inderdaad wel op twee manieren op te vatten.

Ik heb het hele topic eigenlijk gemist vandaag en gisteren en weet ook niet meer precies wat er nou gebeurd is (aangezien Anna al haar berichtjes heeft verwijderd) maar mij lijkt het toch echt op een misverstand..

Niemand wordt hier veroordeeld, er zijn alleen wat mensen die op een (IMO) toch wel open manier hun mening geven. Dat is geen aanvallen, Anna, niks persoonlijks ook, is gewoon hoe deze personen tegen de zaak aankijken.

Dat kan jij dat aannemen of naast je neer leggen, maakt mij verder niet veel uit wat je er mee doet.. Maar wat hier nu allemaal gebeurd is gaat toch echt een beetje te ver.

Vooral Lilly dus.. Meis, een beetje dimmen AUB. Dit soort gedrag stellen we niet echt op prijs, al helemaal niet als je persoonlijk gaat worden.

Dus AUB heb allemaal een open mind (vooral Lilly) en gedraag je asjeblieft een beetje op een volwassen manier.. Met dit gescheld wordt echt niks opgelost.

Lijkt me een mooi moment om dit topic te sluiten..