Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Vonnie84 schreef:He, deze was ik al de hele tijd aan het zoeken (al 27 minuten)
[VMR] verschrikkelijk stout paard???
En maar achteruit lopen en drammen
Iedereen die doorzet met dit gedrag: petje af!
Maar ik moet zeggen dat ik gisteren weer een super rondje had zonder staakneigingen
Dus heb hem toen helemaal de hemel in geprezen! Kan dat van gister zijn omdat ik mezelf zekerder voelde want heb het geprobeerd met een ander bit, want rijd normaal op een dubbelgebroken watertrens en die zijn niet zo heel hard en gisteren kon ik hem gewoon lekker rustig rijden, dus of het daar mee te maken had weet ik niet maar we hadden weer een super rondje en dat is voor ons allebei goed geweest
PinoLover schreef:Nu heeft meneer ontdekt dat als hij geen zin meer heeft als hij dan maar weer zo gaat drammen en achteruit half een dijkje afloopt dat ik bang word. Ondertussen ben ik mijn grootste angst kwijt, maar blijft hij het proberen en ik krijg het niet opgelost. Het is een poosje goed gegaan nadat ik ontdekt had dat als ik hem omtrok en met zn hoofd richting de kant zette waar hij naar beneden wou gaan drammen dat hij het dan opgaf en we gewoon verder konden. Alleen daar heeft hij nu weer een oplossing voor gevonden, zich zo sterk maken dat ik niks meer te zeggen heb en we dus weer geen stap verder komen in de richting die ik wil.
.
, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, want sturen kan ik het niet echt noemen
)
...