.. Het is afwisseling linker,rechtbeen. Het gebeurt ineens, daar hoef ik niet eens lang voor te lopen of een rare beweging te maken..Meestal is het even over m;n voet & kuit wrijven en dan gaat het weer weg.Ik had er eerst met rijden nooit last van, maar de laatste 2 weken begin ik er met rijden ook last van te krijgen... Ik heb m'n beugels al 2 gaten langer, en het rijdt voor geen meter, maar ik moet toch iets.. Ik krijg het in draf. Eerst voelt me kuit een beetje gespannen aan en uiteindelijk lijkt het net een blok beton zonder gevoel.. Dan moet ik gaan stappen, beugels uit en even wiebelen.. Dan gaat het weer en kan ik weer verder rijden... Nu heb ik het geluk dat ik met dit paard veel stapoefeningen doe en daarin me beugels uit kan doen maar fijn is het niet.. Ik sta om de 20min. stil. Ik zit niet gespannen of duw m'n benen in een gespannen houding. Zelfs als ze gewoon loswiebelen krijg ik het...
Komt iemand dit bekent voor en wat kan ik hieraan doen????
) 
ik weet het maar ik hoop dat het bij je over gaat en die tip van magnesium ken ik nog niet dus die ga ik ff proberen