Die had nog een mintgroen dekje en vandaag is die compleet gemaakt
Dus we draaien het om, eerst de foto's van na het werk, met Anita erop *het is immers haar setje* en dan pas het aan het werk gebeuren

Nog even netjes stappen voor de foto

Even heel erg mooi poseren *jaja is ze niet geweldig
* alleen jammer dat ik Anita der trotse hoofd niet mee heb gepakt...maar we waren alletwee nog niet zo goed met deze camera

En dan toch nog 1 met trots hoofd erbij
Par was moe van het harde werk, dus hierna zijn we echt gaan uitstappen
Ik ben nog steeds bezig met mijn rechtop zitten actie, het gaat al veel beter maar op sommige momenten vergeet ik het weer en kukel zo weer naar voren....maar hier ben ik me van bewust en zijn we *met instructrice* hard aan aan het werken
Verdere adviesjes zijn welkom

Instappen en beppen....tis wel fel he dat mint kleurtje

Even lekker draven tussendoor, ben al best wel trots op Par der beenwerk afentoe

Kijk mijn houding sucks
Maar ik vind dat Par haar beentjes hier zo mooi neerzet dat ik hem toch neer wou zetten *schaam me wel diep hoor
*
Tsja.....wat zullen we daar nou eens op zeggen

Goed zo Syl netjes rechtop
LOLDit was dus een begin van een drafje met lange teugel zodat ze even lekker kon stofzuigen.

Volte met lange teugel en zoveel mogelijk met mijn benen
Vind ze geweldig en mijn houding wordt weer wat beter

Ja we doen aardig wat met lange teugel, als we even lekker bezig geweest zijn gaan we altijd even relaxen
Vreemd genoeg valt het me op dat ik dan juist wel rechtop ga zitten

En we werken langzaam door *het was warm dus niet echt hard
*Hier vind ik haar beentjes ook weer zo geweldig

Even kijken of ik met middellange teugels ook reactie krijg en ja hoor *trotsjes*

Oei weer even een slecht moment voor mij....maar gelukkig worden ze al minder.

Par wilt de teugels weer hebben, maar we hebben genoeg gerelaxed voor vandaag

Dat achterbeentje hahahaha

En toen gingen we uitstappen, capje even af want het was zo heet.....toch nog maar 1 galopje
Maar daarna gingen we echt uitstappen hoor
Par vond de galop heel erg moeilijk, nou springt ze op de kant meteen aan als ik de hulpen geef en heeft er blijkbaar veel plezier in
Want het liefst springt ze nu in elke hoek aan.
De andere kant op vind ze moeilijker, ze doet het dan wel maar zit vaak in de verkeerde galop.
Maar gaat ook wel goedkomen
Oja en ik plaats een heleboel foto's
hoop dat het jullie nog neit verveelt maar vind het wel handig om te zien *op foto dus* wat ik moet veranderen, o.a. dus het voorover kieperen in draf, zodat ik het weer kan verbeteren.En natuurlijk vind ik Par mooi om te zien dus plaats ik ze gewoon maar gelijk even op Bokt
Klachten hierover graag per PB

Ik vind Par echt een waanzinnig mooi paardje