Niet omdat Magic ondertussen zo goed gaat dat we verder kunnen, maar omdat ze onder het zadel nog heel strak is en het erg moeilijk vind om zich dan los te laten in het lijf. En als er iemand is die me daar bij kan helpen dat is het wel mijn instructrice
De les zelf:
Het begin was echt een ramp! Magic is buiten altijd al wat vrolijker, maar wat dat betreft was ze best goed te rijden.
Maar omdat ik haar nu met wat meer 'druk' moest rijden zag Magic het het even niet meer zitten en ging alleen maar tegenwerken. Springent op haar plek, gek doen...
Ik voelde de moed in mijn schoentjes zakken
Dus toch nog even een stapje terug en de ontspanning erin. Uiteindelijk ging dit goed en Magic begon me te draven
Ik kon haar niet meer uitzitten en mijn moeder zei ook al: dit heb ik in geen jaren meer gezien!
Ook mijn instructrice was zeer tevreden; ze liep goed voorwaarts, schouders kwamen los en maar draven. Eindelijk geen ponydrafje meer zei ze nog
Alleen de galop ging nog niet zo heel goed, maar we hebben tijd genoeg. Na een half uurtje (waarvan best veel stappen) was ik dan ook klaar en ben dik tevreden
Woorden als verzameling en oprichting komen nog niet in ons woordenboek voor hoor, stapje voor stapje gaan we. Voorwaarts is het sleutelwoord
Ik kan maar niet beschrijven hoe blij ik ben, zit echt met een glimlach van oor tot oor
Eerst in stap en de spiertjes oprekken

toen een drafje zoals ze de laatste tijd bij me liep dus zonder les

hier begon ze al wat meer te lopen

weer ietsje terug
jammer dat ze hier bovenin iets meer spanning heeft
En de laatst 2 foto's waar ik zelf heel trots op ben
deze foto loopt ietsje omhoog, is niet express gedaan
Ik weet dat ik wat meer met mijn schouders naar achteren zou horen zitten, maar zolang ik niet met de oprichting bezig ben let ik daar nooit zo op
Mama, bedankt voor de foto's ben er heel blij mee
) je nu nog na zitten genieten!!! Gaaf dat ze zo lekker aan het sjouwen was!

).