Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en vliegen maar. 'Gewoon' meegaan met de deiningen van de rug. Ik vind dat dat een euforisch gevoel geeft
. Maar je mag natuurlijk je ogen alleen dicht doen als iemand anders het paard onder controle heeft. (ik durf het ook wel stiekem eens doen als we een sprintje over stoppelvelden maken, maar eigenlijk moet je je ogen dan juist goed open hebben!)
. Geintje hoor
! Maar wel veel oefenen. Heb er met Sam ook wel moeite mee, omdat hij nog steeds moeite heeft met de galop (dan loopt hij heel erg uit elkaar). Ik kan hem nu al wat ronder rijden in de galop en het uitzitten gaat dan gelijk ook al beter. Misschien dat dat ook wel scheelt als je dat lukt (of lukt dat nu ook al?). 
in ieder geval heel erg bedankt voor jullie reactie en ik zal alles gaan proberen. Het gaat nu trouwens al iets beter sinds ik in de galop af en toe me beugels uit gooi en dat ik mee naar achter zit (eigenlijk een beetje te veel maar dat komt wel weer als het beter gaat) Heel erg bedankt nogmaals!