Indoor Brabant - foto's Grand Prix special

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:17

draumpje schreef:
nou zeg , bedoel het helemaal niet aanvallend of scheldend
geintje zeg , moet kunnen
maar heb er even smiles bij gezet in de hoop dat het neit als schelden word opgevat

valt me wel heel erg op dat mensen heel snel in de verdediging schieten terwijl er niet aangevallen word
ook valt me op dat alleen de negatieve dingen gelezen worden , de positieve worden gemakshalve maar vergeten


Nee, maar jij begint gelijk over oostindische blindheid etc....
Niet echt netjes vind ik.

Bovendien denk ik dat de partner van Edward méér over Edward en zijn rijden kan vertellen dan alle bokkers hier bij elkaar, dus ik vind het niet noodzakelijk van jou om daar dan zo fel op te gaan reageren, het staat zelfs best duf....

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:35

En dit is nou zo'n topic waar ik helemaal naar van word. Waarom is het hier altijd een strijd wie het hardst kan schreeuwen dat hij het meeste verstand heeft van paarden en paardrijden? Om vervolgens een strijd aan te gaan wie het beste kan schelden en tieren en de ander in mootjes kan hakken? Ik weet dat er in de paarden wereld veel arogante mensen rondlopen en ik weet ook dat er met mij vele mensen zijn die zich hieraan ergeren, maar wat ik niet begrijp is, waarom er ook altijd zo'n enorm kabaal gemaakt moet worden.
Er staan hier een paar prachtige foto's en commentaar kan iedereen geven, maar dit getoeter is niet eens on topic en zijn verder ook nergens goed voor.
Leuke foto's hoor! (voor ik een mod. aan mijn broek heb hangen)

Anne_GTI

Berichten: 18208
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:35

Goh, dat jullie je toch zo druk maken over de houden van EG. Kijk eens naar de foto van Madorijke... Die amazone kan naar de paralympics met maar 1 arm. Knipoog Hoezo, foto's zijn gezichtsbedrog *LOL* 'K snap niet waar jullie je druk om maken... daar zal ik wel teveel springruiter voor zijn. Schijnheilig

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:08

DePennyBitch"]
[quote="draumpje schreef:
nou zeg , bedoel het helemaal niet aanvallend of scheldend
geintje zeg , moet kunnen
maar heb er even smiles bij gezet in de hoop dat het neit als schelden word opgevat

valt me wel heel erg op dat mensen heel snel in de verdediging schieten terwijl er niet aangevallen word
ook valt me op dat alleen de negatieve dingen gelezen worden , de positieve worden gemakshalve maar vergeten


Nee, maar jij begint gelijk over oostindische blindheid etc....
Niet echt netjes vind ik.

Bovendien denk ik dat de partner van Edward méér over Edward en zijn rijden kan vertellen dan alle bokkers hier bij elkaar, dus ik vind het niet noodzakelijk van jou om daar dan zo fel op te gaan reageren, het staat zelfs best duf....
[/quote]

ik reageer misschien een beetje fel omdat ik hier een beetje aangevallen word en dan opeens zie ik een antwoord wat ik al meerdere keren heb gegeven in dit topic opeens weer gegeven zie worden door 1 van de mensen die ik schijnbaar op de tenen heb getrapt
als ik dat zeg word er gemakshalve overheen gelezen ,
word het door partner van gegeven , oja, nee je hebt helemaal gelijk

dat staat mij gewoon een beetje tegen en daarom die opmerking over indische doofheid
niet eens speciaal op iemand gericht maar gewoon iets wat mij opvalt dat het erg veel gebeurt, niet alleen hier in dit topic of bij mij
maar bj veel meer mensen op heel bokt

en om even op het rijden van E.G terug te komen ,
ik heb erg weinig over zijn rijden gezegd, alleen dat zijn houding niet 1 is uit de boekjes en die netter zou kunnen , maar dat de houding schijnbaar wel functioneel is , anders beland je niet zomaar in de GP
en dat ik op sommige foto's vind dat de S teugel meer op spanning dan de T teugel
maar dat hoeft niet fout te zijn of wat dan ook , dat is gewoon iets wat ik persoonlijk niet graag zie

en mijn felle reageren valt wel mee,
mijn reacties zijn in alle rust en zonder negatieve of aanvallende bedoelingen geschreven maar worden hier als aanval en vergaande kritiek opgevat
jammer, maar niet mijn probleem , ik doe mijn best om neutraal of positief te antwoorden , helaas ligt het aan de lezer hoe het opgevat word

en partners van zijn vaak niet(geheel) objectief die meningen en kijk op de zaak zijn af en toe getint door gevoelens en emotie
ik zeg niet dat dat in dit geval zo is
maar ik ga niet blind uit van de info van een partner
ik heb zelf ogen en ideéen
daar hoef je heel geen gp voor te rijden (moet er niet aan denken zeg)


en jij vind het niet noodzakelijk, tja ik wel ,
want er werd toch om gevraagd....
en de manier waarop de vraag komt tekent toch ook ergens een keer een reactie

Annsel

Berichten: 122
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:27

Hey, is Edward niet toevallig een bokker ofzo, onder andere naam? Zo ja: Edward, maak je bekend!!!!! we hebben je nodig!!!!!!!! WE HEBBEN EEN BRANDENDE VRAAG: HOE RIJ JIJ???????

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:31

Discussies zijn gezond hoor! (Voor diegenen die lopen te mekken dat er hier teveel zou worden gediscusieerd)

Maar laten we het netjes en correct houden, dan is er niks mis mee (tjee, ik lijk wel een mod, zo streng) Haha!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:50

dpb moddie Haha!
ben het wel met je eens
alleen het nadeel van per pc discussieren is dat je er geen gezicht bijziet , en geen stem hoort, je hoort/ziet niet precies hoe het bedoelt word,
dus worden er wel eens dingen verkeerd geinterpeteerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:52

Tja, op iedere ruiter is natuurlijk wel wat aan te merken anders zouden er wel scores van 100% vallen. Maar de kritiek in dit topic gaat imo echt veel en veel te ver.

Om gedegen kritiek te geven op iemand moet je zelf ook wel eniszins verstand hebben waar je over praat. Nou heb ik wat profielen doorgenomen en daar ben ik niet bepaald van onder de indruk.

Natuurlijk kan het zo zijn dat een combinatie je niet aanspreekt, maar dat is en blijft dan een kwestie van smaak. Ik zal het nooit in mijn hoofd halen om te gaan roepen dat iets 'slecht is' of 'suckt'. Er zijn combinaties waarvan ik heel blij wordt en van andere weer niet, mijn persoonlijke voorkeur.

Het lijkt allemaal wel interessant en zelfverzekerd, om een uitgesproken eigen mening via een internet te presenteren als vaststaand feit, onderbouwd door boekenkennis. In feite is het vooral erg dom.....

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 00:01

tja, maar waar maak jij uit op of iemands kennis boekenkennis is of ervaring?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 00:11

De mensen die hier kritiek hebben gegeven heb ik niet op de startlijsten van afgelopen week-end zien staan...... Haha!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 00:16

tja, niet iedereen heeft die ambitie

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 09:10

wat een discussie over hoe edward rijd , hihi Haha!
ik vin hem goed zover ik he heb gezien:D

bianca_banny

Berichten: 1696
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 09:32

HELE Leuke foto's

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 09:43

ik vind nou juist dat edward gal een erg goede zit heeft, weinig ruiters die écht met hun benen rijden, ik zou blij zijn als ik zo'n zit had, en net zo goed kon rijden als hem

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 10:13

Ik heb hem zelf laatst nog zien rijden en ik heb eigenlijk geen een keer gedacht wat zit die man toch raar. Het stoort dus echt niet als je er naar kijkt. Op foto's zijn het momentopnames dus valt het veel meer op. Edward, je bent een topper hoor! OK dan!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 11:06

Komen we terug op het punt... Als mensen er NIET genoeg verstand van hebben om te zeggen dat ze het NIET geweldig vinden, waarom hebben ze dan WEL genoeg verstand om te mogen zeggen dat ze het WEL geweldig vinden?

Als mijn oordeel niets waard is omdat ik niet hoog genoeg ben in de dressuur, nou ja okay. Maar dan zou ik (en driekwart van de posters in dit topic) ook niet mogen roepen hoe geweldig het allemaal is. Want dan is ons oordeel daarin OOK niets waard.

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 11:08

Erg mooie foto's! OK dan! Ik zag alleen op 1 van die foto's een man rijden met zweep. Ik dacht dat het verboden was om in die hoge klasses met zweep te rijden? Maar dat zal dan wel weer een erg blonde opmerking van mij zijn Haha!

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:38

moes"]
[quote="Gerrie"][quote="Dioxide schreef:
Weer die Edward Gal he?! Knipoog Ik stoor me echt aan zijn verschijning op concoursen.. Hier steektie weer heel zijn tenen naar buiten en zit hij helemaal op de lepel van zijn zadel


Kom nog maar eens terug met je mening als je zelf GP rijdt Boos!
[/quote]
dat wou ik ffkes zeggen, je moet je trouwens maar eens een beetje verdiepen in de rijstijl van edward, dan piep je wel anders
[/quote]


HELEMAAL MEE EENS OK dan!

TARALOVER
Berichten: 247
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:17

Dioxide"]
[quote="Gerrie"][quote="Dioxide schreef:
Weer die Edward Gal he?! Knipoog Ik stoor me echt aan zijn verschijning op concoursen.. Hier steektie weer heel zijn tenen naar buiten en zit hij helemaal op de lepel van zijn zadel


Kom nog maar eens terug met je mening als je zelf GP rijdt Boos!
[/quote]
Iedereen is hier toch vrij om zijn mening te geven?! De houding van Edward vind ik voor het meerendeel niet wat je van een GP-ruiter mag verwachten. De paarden lopen inderdaad gewillig, en dat is zeker weer een pluspunt (om even terug te komen op Ylva).
Ik ben sowizo van mening dat het niveau in de M en Z ook niet meer waardig is. Ik heb zelf op M2 niveau gereden, maar ik ga echt niet te beweren dat ik het beter doe dan Edward.

Zelfde met het springen, dan denk ik ook ooit bij mezelf van: "Hallo hee, wat is dit nu weer?"
[/quote]

hier ben ik het ook mee eens

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:32

IK VIND!!!!!!!!!!! dat ie niet erg netjes zit, (ik herhaal; IK VIND)
hij zit helemaal achter in het zadel en zn tenen....
ennuh GOOOOO ArwenLune Haha! toppie hoor

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:49

Annetjuh schreef:
Erg mooie foto's! OK dan! Ik zag alleen op 1 van die foto's een man rijden met zweep. Ik dacht dat het verboden was om in die hoge klasses met zweep te rijden? Maar dat zal dan wel weer een erg blonde opmerking van mij zijn Haha!

Jullie weten het ook niet?

chippie
Berichten: 53
Geregistreerd: 20-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:24

Annetjuh"]
[quote="Annetjuh schreef:
Erg mooie foto's! OK dan! Ik zag alleen op 1 van die foto's een man rijden met zweep. Ik dacht dat het verboden was om in die hoge klasses met zweep te rijden? Maar dat zal dan wel weer een erg blonde opmerking van mij zijn Haha!

Jullie weten het ook niet?
[/quote]

In de proef mag je idd niet met zweep rijden op dit niveau,
maar als je goed kijkt, zie je dat hij nog buiten de ring rijdt, en dus nog niet met zijn proef begonnen is. Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:31

Mietje schreef:
IK VIND!!!!!!!!!!! dat ie niet erg netjes zit, (ik herhaal; IK VIND)
hij zit helemaal achter in het zadel en zn tenen....
ennuh GOOOOO ArwenLune Haha! toppie hoor


Kan jij het beter??

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:42

youngster schreef:
Kan jij het beter??


Vind jij alle fictie-boeken geweldig? Volgens wat je nu zegt zou je een boek pas slecht mogen vinden als jij een beter boek geschreven en uitgebracht hebt.

Ik vind Harry Potter helemaal niets. Heb er eentje gelezen en het boeide me niets, platte karakters, alles cliche... Heb ik zelf een razend-populaire boekenserie op de markt? Nuh. Maar dat hoeft ook niet. Ik mag namelijk mijn mening hebben zelfs al kan ik het niet beter.

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:18

youngster"]
[quote="Mietje schreef:
IK VIND!!!!!!!!!!! dat ie niet erg netjes zit, (ik herhaal; IK VIND)
hij zit helemaal achter in het zadel en zn tenen....
ennuh GOOOOO ArwenLune Haha! toppie hoor


Kan jij het beter??
[/quote]
Ff beter lezen. Ze VINDT dat, oke? Dat herhaalt ze ook omdat ze anders denkt dat ze verkeerd opgevat wordt. Zoals nu gebeurt dus...

Ik VIND dat iedereen z'n eigen mening zou moeten geven zonder dat ze bekritiseerd worden. Maar de mening moet dan wel onderbouwd zijn, in dit geval is dat ook zo. Dus niet meteen van: kan jij het beter? Waarschijnlijk niet, maar daarom heeft ze nog wel een mening!

Punt.