Het was dus een goed begin, maar niet heus, was er dus later dan gepland, geprobeerd nog rustig aan te doen, ging wel aardig. Het inrijden ging op zich niet echt super en was ook dus korter dan gepland. Toen mijn eerste proefje, ze liep lekker en ik was heel erg tevreden, dingen die bij onze vorige wedstrijden echt als vieren werden beoordeeld gingen nu goed, dus was echt tevreden. Het tweede proefje ging ook goed, maar voor mijn gevoel slechter dan die eerste, maar weer tevreden. Dus wachten op de uitslag maar.
In totaal (met mij erbij) waren we met dertien, waarvan ik eigenlijk de enige met een pony was, dus helemaal met een haflinger.
De uitslag:
Er waren voor de eerste vier prijzen. Ze gingen bij de eerste proef die vier prijzen af, geen prijs dus, maar hopend op winst. Toen gingen ze de mensen af die geen prijs hadden, maar wel winst. Er waren er nog maar 2 met winst. Waarvan ik ook!!!!!!
Ik was zesde met 158 punten. De tweede proef ging ook zo, prijzen 1 t/m 4 gehad, dus ook geen prijs. Maar dan nog 1 die geen prijs had, maar wel winst, dat was ik ook!!!! Vijfde met 159 punten.
Dit zijn mijn eerste 2 winstpunten en ik ben zo trots op mijn haffie, want er waren alleen maar grote paarden verder. Hieronder staan wat foto's.
Een erg charmante rijfoto en ook nog dubbel
Buiten tussen de 2 proeven in
Dit waren ze!
Mooie Haflinger!