Waar raak ik nu zo gefrustreerd van? Niet van dat het rijden niet lukt of zo. Maar ik raak mijn geduld kwijt en wordt heel erg kwaad en ga dan echt in gevecht met het paard. Dat wordt dan van kwaad tot erger. Niets lukt dan uiteindelijk. Het gevolg is meestal dat ze dan echt met me gaat lopen en gaat "sterrekijken", gaat zweten als een gek etc.... Dan haalt ze me het bloed onder mijn nagels vandaan en uit frustratie en kwaadheid mep ik dan met de zweep en trek aan haar en zo. Dat is dus mijn probleem. Ik moet gaan leren om me niet meer zo op de kast te laten jagen en niet zo kwaad te worden. Ik moet leren om tot tien te tellen en me niet te laten verleiden tot gescheur, getrek en gemep. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Bij mij in de les en op de manege zie ik dit niet vaak. Soms denk ik ik ben gewoon gek. Na het rijden heb ik er dan superspijt van en denk dat overkomt me de volgende keer niet meer. Dan blijf ik rustig en probeer het rustig opnieuw. Maar toch komt er meestal weer zo een keer, zo af en toe... <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Suus op 2001-03-23 09:28 ]</font>

. Ik ben dus ook wat gefrustreerd maar op het laatst heb ik maar gedaan alsof mijn neus bloedde maar ik ben nog niet klaar met Thinker.
. Als ik hem onterecht te veel been zou geven gaat hij vliegen [ }>, en terecth natuurlijk want been betekend voorwaarts
. Het is een harde manier maar ik denk wel de enige manier om het te leren.
.