Vorige week vrijdag konden we helaas niet naar biddinghuizen toe om te trainen aangezien het weer niet echt mee werkte
.. (storm, regen....Eerst heb ik even rustig Lucky de binnenbak laten verkennen, zodat we even rustig konden losrijden. Na ong. 20 minuten had ik het wel gezien in de binnenbak en konden we richting crossterein gaan.
Lucky liep erg aarzelend aangezien mevrouw de surf zeilen zag wapperen die bij Alice altijd zo mooi in de wei staan, maar toch liep ze wel door.
Na even wat lage boompjes te hebben gesprongen liep ze dan ook echt langs de zeilen heen en kon ik tenminste echt wat gaan uitproberen....
Ja... in-uitje... haha De eerste keer was even moeilijk.... maar ze sprong ook de tweede!
De tweede keer ging beter en dat is ook duidelijk te zien:
Na even het kleine op en afsprongetje geoefent te hebben was onwijs goed ging waagde ik het ook maar op de twee opsprongetjes en daarna de twee bomen naar beneden, en ook dat ging heel goed!
En nu van de andere kant:
Even goed luisteren naar wat mevrouw de instructrice te zeggen had....
Whoepie.. we moeten naar LINKS!!
Noodsprong!
Tussendoor heb ik nog even wat andere sprongetjes gemaakt, oa het nieuwe heggetje wat Alice er heeft staan, het vertrouwen tussen Lucky en mij is geloof ik al een heel eind... stoppen zal ze zeker niet snel doen
En dan op het laatst nog even het water:
Braaaaf.. ze loopt in 1 keer het water in!!!!
Even lekker rondstappen in het water..
En klaar is kees!
Lucky wordt een super crosser, dat heeft ze vandaag wel bewezen.....
wil het ook met mijn verzorgpaard gaan doen

en volgens mij gaat het voor de eerste keer echt super