. Het is een KWPN X tuiger, die voordat ik hem reed alleen het knopje staken kende. Het gaat elke week een stapje verder, maar er zit altijd een offdag tussen, zoals vandaag
. Hij was nogal snel afgeleid en gaat stuiteren en dan ga ik in elkaar zitten. Na het losrijden toch m'n beugels maar een gaatje korter zodat ik wat steviger zat, hij was behoorlijk aan het pingpongen. Maargoed, hier de foto's! Eerst het losrijden/warm lopen :
Toen m'n jas uit, het werd toch wel erg warm.
En toen kwam ook het betere werk..
Tussendoor kreeg ik nog een 'vriendelijk' verzoekje van meneer of ik geen andere hobby kon gaan zoeken
Maar uiteindelijk waren we het erover eens dat ie toch echt moest toegeven en ik niet op zou geven ~~}>
Hij gaf zich over, en toen kwam er een heel mooi plaatje uit (vind ik zelf
)
Commentaar mag, mits ik er iets aanheb. Hou er rekening mee dat ik hem maar 3 dagen in de week rij en dat er verder niet mee gereden word (staakverhaal). Ik weet dat ik naar voren zit, maar dit heb ik al uitgelegt.

bedankt voor de leuke reacties.. Ben ook wel trots op hem dat het steeds beter gaat, ondanks het offdagje vandaag.. Hij is niet de makkelijkste en dan doet het wel goed om zelf te zien dat het steeds beter gaat..
het is net een giraffe... opzich vind ik het nog wel meevallen. Hij is zelf 1.77m hoog ,dus zeker geen kleintje..Dan kan er ook geen klein nekje opzitten toch?