Stap, draf op lange rechte stukken met lange teugel en later lang en laag en iets inbuigen. Maar dat had uiteindelijk niet het gewenste resultaat. Ze verstarde en werd strak in haar rug/lendenen.
Ze had namelijk in het begin moeite met het plaatsen van haar been, omdat ze die een tijdje natuurlijk anders gebruikt heeft. Daardoor is ze haar rug op een verkeerde manier gaan gebruiken. Ik zat er ook nog eens op te trekken en te plukken, want ik wilde haar weer iets aan het werk hebben.. Hier was ze blijkbaar nog helemaal niet aan toe.
En dus ben ik nu weer aan het longeren.. wat erg goed uitpakt. Ik zet haar nu lichtjes bij.
Liep ze van het weekend nog met haar rug strak en hoofd vrij hoog, zo loopt ze nu eindelijk weer met het neusje laag en een heel stuk losser..
Genoeg gekletst....
Ze loopt nog wat houterig en ontzettend op de voorhand
, Wat eigenlijk zo goed ging voor de blessure. Maar ik ben nu allang blij dat ze haar bovenlijn iets losser laat... 
Check dat witte pony'tje, das Dinky-toy

Ik deed voor de blessure met longeren beide kanten 2 maal (en sinds vandaag weer begonnen met een tweede ronde) Dit was al de tweede keer op deze hand, je kunt zien dat ze nu echt zwaar wordt. Ik ben toen ook maar vrij snel erna gestopt.. braaf paard...

Netty