Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(een stijlsprong is een sprong die je met een mooie stijl gesprongen hebt, een steilsprong is een hindernis met alleen maar balken boven elkaar)
(stijl na een inuitje heb ik nog niet geprobeerd, maar combi's op zich gaan dus goed, als ik die eerste maar over ben
)
) oxer is het weer hetzelfde punt als bij een steiltje... het hoogtepunt ligt weer eerder
Bij een Oxer springen ze meer 'lang' en bij een steil meer 'hoog'. Niks raars aan dus, goed oefenen! Lielle schreef:Klopt Lis, dat is ook zo. Dat heeft te maken met die parabool, lees mijn stukje hierboven maar.
Klinkt idd heel aannemelijk. Een steil heb je snel het gevoel dat je er teveel 'onder' komt, wanneer je dan de lucht nog in moet maak je een vierkante sprong.
), ik doe ze altijd vanuit een dubbel met een laag steiltje ervoor of iig een galopbalk ervoor (maar helaas probeert ze die dan af en toe in één keer te springen
). lis"]
[quote="Lielle schreef:Klopt Lis, dat is ook zo. Dat heeft te maken met die parabool, lees mijn stukje hierboven maar.
Klinkt idd heel aannemelijk. Een steil heb je snel het gevoel dat je er teveel 'onder' komt, wanneer je dan de lucht nog in moet maak je een vierkante sprong.
Citaat:ik doe ze altijd vanuit een dubbel met een laag steiltje ervoor of iig een galopbalk ervoor (maar helaas probeert ze die dan af en toe in één keer te springen).
raimaer's mama deed het in-uitje in een keer
Nu heb ik er niet zoveel problemen meer mee..