Ben dus weer helemaal happy..
... En dus ben ik maar wezen kopen.. Nieuw halster en nieuwe bandages
Dit is de 2e keer dat ik erop gereden heb.. In stap en draf ging het lekker..De galop ging een stuk minder, ze leek daarin best last van haar rug te hebben, zowel rechtuit als in de bochten en ging wat 'bokken' (dit was meer wegslaan met d'r achterbenen dan echt bokken).. En toen had Magic dus een plank uit de buitenbak gemept, maar ze had hier verder geen last van met lopen.. De andere kant op galop deed ze hetzelfde, toen kreeg ik zelfs een changement
Dus zijn we verder maar gaan stappen en draven en losmaken, en bellen we de fysio wel weer (die toch weer langs moest komen)..Magic d'r nieuwe halster, in de nieuwe kleuren van BR
Oke, bandageren is niet mijn sterkste punt, ik doe het eigenlijk noooit, maar ze zitten er wel om en staan d'r erg goed!

stappen

ik moet mijn moeder (de fotografe) toch maar eens leren het foto toestel zo te draaien dat het net bergopwaarts lijkt

We hadden het tempo er lekker in zitten, maar dit is ook de bedoeling, dat ze achter goed gaat gebruiken..

ik weet niet helemaal wat ik met m'n handen hier doe
Maar Magic had t lekker naar d'r zin 

Ze begon hier iets te zakken, maar de buitenbak was nog zo mooi en interessant, dat ze nog niet helemaal fijn wilde zakken met haar hals..

Oke, dit was dus de semi-weekelijkse update, maar nu eens een keer van mij