We gingen voor het eerst rijden in een buitenbak, die voor hem ook nog vreemd is en waar paarden rondom in de wei gekken sprongen aan het maken waren

In het begin was hij wat aan het dribbelen enzo...

Rustig stappen kan hij ook best

Eindelijk wat rustiger... Nu een drafje!

Ik geloof dat ik na deze foto eraf ben gevallen (voor het eerst). Hij stond ineens op de noodrem (3e x al) dat hij monsters tussen het zand zag zitten
Hij schrok er zelf van dat ik ineens naast hem stond hihiIk viel niet hard, kwam (zoals bijna altijd) op mijn voeten terecht. Ik viel alleen zelf om op mijn gat... Gelukkig is het daar los zand en zal ik er nog geen schrammetje of blauwe plek aan overhouden

Ff zand afkloppen en er weer op, en doorgaan...

De eerste galop in de les, hij zit heerlijk in de galop gelukkig... Vond het ook super goed gaan

Hier viel hij naar buiten op de volte. Ik maakte de fout om hem bij te sturen met mijn binnenteugel op mijn buitenbeen FOEI!!!

Al met al vond ik het een geslaagde les voor hem.
Commentaar mag, graag zelfs, maar dan wel onderbouwend.
Commentaar op het feit dat ik geen cap draag zit ik niet op te wachten, dat is mijn eigen keuze.
Ik weet dat ik met pianohandjes rijd, maar daar wordt aan gewerkt... Verder ben ik op zoek naar een dressuurzadel voor hem dus zullen mijn benen ook beter gaan liggen.
Groetjes Moniek en een bezwete Igor...
, Dat van mij was een grapje..... dat van jou niet...
Sorry