Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
senna21 schreef:Gewoon lekker doen. Je gaat niet voor de winst, maar om zelf een steeds iets betere ruiter te worden. Dat gaat met ups en downs. Je mag trots op jezelf zijn.
MARAAAA schreef:hey lieve allemaal
volgende week zondag heb ik op de manege (ja manege dus niet officieel dus allemaal ook minder streng enzo maar toch) mijn M1 debuut! ik ben heel blij en bang tegelijk, ik moet de proef rijden tegen mensen die hoog in de sport rijden en sommige doen aan officiele wedstrijden mee. eigenlijk wou ik nog in de l2 blijven, maar de afgelopen 3 keren dat ik daarin reed was ik 3 keer in de top 3 geeindigd daardoor had ik te veel winstpunten en moest ik wel door (van mijn instrecteur). ik doe op mijn lievelingspony sterre mee (een dressuurpony dus dat is ook wel fijn). ergens heb ik ook een dubbel gevoel... mijn beste vriendin was de vorige keer in de l2 laatste geworden en moet dus nog een keer L2 rijden. mijn andere beste vriendin (haar zusje) komt ook in de L2 rijden. dit is ook de eerste keer dat ik dus niet tegen mijn beste vriendin op moet. ergens vind ik dat moeilijk dat ik hoger rij. iedereen zegt wel dat ik goed kan rijden, maar dat komt ook omdat ik gewoon nooit bang ben als ik val sta ik binnen een seconde weer op enzo. maar terug naar dressuur heeft iemand tips voor:
- links en rechts om rijden (ben gewoon niet zo goed in de steling en waar je precies om gaat rijden)
- ardbeidstap en draf (ging heel goed eerst maar de pony is daarin steeds moeilijker geworden)
- schouder binnenwaarts (ging ook altijd heel goed tot vandaag)
alvast bedankt groetjes mara
MARAAAA schreef:hey ik moet tegen maar 1 iemand anders best spannend want wil niet laatste worden, maar ik weet ook dat er weinig kans is dat ik win iemand tips