helaas ben ik er ook afgevallen.
maar mama heeft voor die tijd nog wat foto's en filmpjes kunnen maken
let niet op mama in het filmpje
1.

2.

3.

4.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
office schreef:Wat leuk je kan best al goed rijden hoor nog een beetje oefenen maar dat is juist heel leuk toch ?
Krijgt ieoor ook wel eens wat lekkers van je ?
Muronia schreef:Ik vind het hartstikke knap al! En jullie zijn een hele mooie combinatie. Lekker zo doorgaan met een beetje hulp van mama erbij
Neonlight schreef:PP --> DRS
Wat zit je netjes erop zeg! Je houding is erg mooi, ondanks dat het allemaal nog onwennig voor je is. Iejoor lijkt me een superlieve pony.
Hoe komt het dat je eraf gevallen bent? Hopelijk ben je niet te hard gevallen en ga je wel door met rijden op Iejoor, want jullie lijken voor elkaar te zijn gemaakt.
Melzazu schreef:Dit inderdaadWat naar dat je gevallen bent. Draven zou ik echt mee door gaan. Dat doe je al heel netjes en dan laat je de galop nog even weer tot je weee meer vertrouwen hebt weer. Komt vast goed met jouw moeder erbij die je ook fijn helpt.
JorineV schreef:Je hebt op de manege geleerd om naar voren te zitten als je paard met het hoofd naar beneden ertussenuit peert? Ik hoop toch dat dat een stukje miscommunicatie is... Als je over balkjes of een sprongetje gaat, of in galop op buitenrit (of oefenen in de bak), dan mag je in de verlichte zit gaan en geef je het paard ruimte aan de voorkant. Maar normaal gezien mag je in galop gewoon lekker op je kont blijven zitten, en als het paard z'n hoofd naar beneden doet, zelfs achterover (voor je gevoel). Maar daar kunnen je mama en je instructeur je vast verder mee helpen.
Lekker blijven oefenen, dan krijg je vast meer balans en vertrouwen. Veel plezier nog!
JorineV schreef:Je hebt op de manege geleerd om naar voren te zitten als je paard met het hoofd naar beneden ertussenuit peert? Ik hoop toch dat dat een stukje miscommunicatie is... Als je over balkjes of een sprongetje gaat, of in galop op buitenrit (of oefenen in de bak), dan mag je in de verlichte zit gaan en geef je het paard ruimte aan de voorkant. Maar normaal gezien mag je in galop gewoon lekker op je kont blijven zitten, en als het paard z'n hoofd naar beneden doet, zelfs achterover (voor je gevoel). Maar daar kunnen je mama en je instructeur je vast verder mee helpen.
Lekker blijven oefenen, dan krijg je vast meer balans en vertrouwen. Veel plezier nog!
Adjepatatje8 schreef:JorineV schreef:Je hebt op de manege geleerd om naar voren te zitten als je paard met het hoofd naar beneden ertussenuit peert? Ik hoop toch dat dat een stukje miscommunicatie is... Als je over balkjes of een sprongetje gaat, of in galop op buitenrit (of oefenen in de bak), dan mag je in de verlichte zit gaan en geef je het paard ruimte aan de voorkant. Maar normaal gezien mag je in galop gewoon lekker op je kont blijven zitten, en als het paard z'n hoofd naar beneden doet, zelfs achterover (voor je gevoel). Maar daar kunnen je mama en je instructeur je vast verder mee helpen.
Ik kan het fout hebben, maar misschien heeft TS geleerd om in galop in een verlichte zit te gaan zitten, dus niet perse omdat de pony zn hoofd omlaag doet. Sommige maneges leren kids vanaf het begin al aan om in verlichte zit te gaan galoperen om de paarden inderdaad meer ruimte te geven.
TS wat een leuke foto's en video! Gewoon lekker blijven oefenen en vooral plezier hebben samen met Iejoor, dat is het aller belangrijkste