Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Ik ben ook aan het kijken, erger me aan de Nederlandse commentaar op CMH die Lusitano,s en PRE,s niet uit elkaar kan houden.
Voor veel paarden is het een spannende baan.
lletam schreef:mce schreef:https://nos.nl/livestream/2575837-ek-dressuur-kijk-nu-live-mee-naar-de-grand-prix-special
zijn al wel van start maar voor wie - terug - kijken wil , is gratis.
hoe kun je de livestream van de nos terugkijken?
lotte002 schreef:Ik meld me hier ook , kijken er meer via clipmyhorse Nederlandse commentaar? Die livestream is echt vreselijk gisteren ook al continu haperingen en vast hangen,ik heb er een mail uitgestuurd naar clipmyhorse of ze er iets aan kunnen doen,ik kijk nu via de livestream van nos en daar is niks aan de hand en werkt super.
lotte002 schreef:Ik meld me hier ook , kijken er meer via clipmyhorse Nederlandse commentaar? Die livestream is echt vreselijk gisteren ook al continu haperingen en vast hangen,ik heb er een mail uitgestuurd naar clipmyhorse of ze er iets aan kunnen doen,ik kijk nu via de livestream van nos en daar is niks aan de hand en werkt super.