Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Dus je paard snapt het niet? denkt dat beenhulpen enkel bedoeld zijn om harder te gaan? Wat doe je precies met je been? Hoe rijdt je je paard naar de hoefslag?
Elisa2 schreef:mega bedankt dat ga ik proberenJa hij snapt het duidelijk niet, wijken zou je dan kunnen gaan proberen vanuit een kleine volte naar een grote volte door enkel wat meer gewicht op je binnenbeen te nemen (niet been optrekken) en been op de singel te houden. Paard kent duidelijk nog geen enkelzijdige beenhulp.
En een goede instructeur zou jou hiermee moeten kunnen helpen, dus ik denk dat het zeker wijs is om een ander te zoeken.
joanne102 schreef:Elisa2 schreef:mega bedankt dat ga ik proberenJa hij snapt het duidelijk niet, wijken zou je dan kunnen gaan proberen vanuit een kleine volte naar een grote volte door enkel wat meer gewicht op je binnenbeen te nemen (niet been optrekken) en been op de singel te houden. Paard kent duidelijk nog geen enkelzijdige beenhulp.
En een goede instructeur zou jou hiermee moeten kunnen helpen, dus ik denk dat het zeker wijs is om een ander te zoeken.
joanne102 schreef:Bellatrix schreef:Misschien fijn om les te nemen? En het dan aan je instructrice te vragen?
Ik krijg wel les maar ze geeft niet aan wat ik moet doen