weereens meegesleept naar de manege, was wel benieuwd hoe Lady nou voor het oog liep, aangezien ze laatste tijd nogal rot aanvoelt soms.Lady heeft weer een tijdje niet in de buitenbak gelopen en als je er dan alleen in moet lopen en ook nog eens aan het werk moet, is dat heel eng..
Ze was ontzettend gespannen, liep in draf alleen maar te trekken omdat ze harder wilde en in galop wilde ze overal tussenuit rennen.. (En normaal is ze traag en niet bepaald goed voor m'n been
) De foto's vallen me heel erg mee, het ziet er een stuk beter uit dan dat het werkelijk gaat.
Net m'n teugels wat meer opgepakt, lopen we alweer tegen het eerste probleem aan: ze duikt graag achter m'n teugels in de stap zodat ze niet aan het werk hoeft.. nou niet denken dat ik zo heel hard trek, want dat doe ik niet

Ziet er al wat netter uit.
Drafje waar ze lekker sterk werd van voren en d'r staart had blijkbaar ook beweging nodig

Weer stukje stappen, zonde dat d'r benen er niet op staan (en er lag denk ik wat leuks op de grond?)
Tuiger? Hoe kom je erbij..
Ze maakte zich weer sterk en ik trek terug (Mag niet, weet ik
)Galopje (Kop de lucht in en rennen maar..)
Beetje te hard galopje.. Haar gewone galop kan ik nu redelijk uitzitten, dit dus niet

Best leuke foto, alleen lijkt het alsof ik m'n handen nogal vastzet, is (hoop ik?) niet zo
En nog een drafje..
En nog een keer.. (Moet toch m'n handen wat hoger houden en m'n teugels korter)
Toen maar de binnenbak in gegaan, want buiten was geen doen meer, Lady zette zich helemaal vast, ik raakte geïrriteerd en die combinatie bereik je niet veel goeds mee.
Eenmaal binnen was ze weer de oude trage Lady

Maar ook dat verbetert.
Poging tot haar hoofd wat te laten zakken zonder dat we alle activiteit verliezen.
Mislukte foto die nog best leuk is geworden

Na het rijden even naar buiten geweest om uit te stappen, daar was ze heerlijk ontspannen en rustig; conclusie: in de buitenbak neemt ze me leuk in de maling dat ze zo gespannen en angstig is, volgende les sleep ik m'n instructrice mee naar de buitenbak
(als het een beetje weer is..)Als laatste nog even Lady die in de binnenbak moest laten zien dat ze niet meer hard wilde, maar toch echt heel lenig is }> (vreemde timing van een foto van een bok)
Alle commentaar die nuttig en waar ik iets mee kan is weer welkom (alle complimentjes natuurlijk ook
) 
)
! Succes.