rozetten, prijzekast/plank

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Debby614

rozetten, prijzekast/plank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-25 21:26

Afbeelding
Hoihoi,
Sinds kort vol op aan het wedstrijdrijden, maar wat nu? Hoe bewaren jullie je rozetten en bekers? Ik had een leuk plankje gemaakt voor de bekers en de rozetten er op geplaatst met punaises, en nu.... heb ik geen plek meer.
Hoe hebben jullie je rozetten opgehangen en bewaard? Ik ben er wel trots op, ik hang ze graag zichtbaar in mn kamer!

Kom maar op met die ideeen!
Dankjulliewel

Art_Ificious

Re: rozetten, prijzekast/plank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 21:45

Ik volg ook.
Heb er nog niet zoveel dus momenteel hangen ze aan mijn dromenvanger :+

Maar mijn paard is nog jong dus denk wel door de jaren heen nog wat te gaan verzamelen aan rozetten :o

Afbeelding

Misschien kan je voor bekers wat plankjes op ongelijke hoogte zetten? Trapsgewijs of inspringend bijvoorbeeld.

Voor rozetten was ikzelf aan een nylon (visdraad) touw aant denken. "Onzichtbaar" en stevig genoeg.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 21:47

Mijn dochters hebben een ( of 2 of meer) lang stuk draad met daaraan hun rozetten. Bekers op een kastje

Dat draad zie je daarna niet meer als je rozetten er aan hangen.
Ze hebben ook alleen de mooiste hangen , de rest ligt in een doos :+ :o

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 22:00

Wij hebben 2 van die rekken waar je foto’s aan kan ophangen.
Echter ook al vol en meer mag ik niet van mijn man, dus ik lees even mee voor andere opties.
Afbeelding

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 22:08

Je man moet juist trots zijn op een vrouw die goede prestaties haalt. Elkaar steunen toch :o

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 22:10

Mijn man is mijn taxi, groom, voorlezer, én voorbrenger: dus zeker is hij trots. :D
Echter de hele woonkamer behangen met rozetten vind hij nog steeds geen leuk idee. :+

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 22:28

Ik heb ( de prijzen gewonnen met kattenshows maar dat maakt natuurlijk geen bal uit :D ) aan en op een oude regaal gehangen/gezet

Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 22:40

Onze kids hadden een lange plank op hun slaapkamer en daaronder een ijzerdraad. Na aantal jaren meer dan overvol en toen de blunder gemaakt om de meeste bekers in verhuisdozen in de schuur te zetten, daar konden ze helaas niet tegen . Rozetten op een paar na allemaal aan de club gegeven en die hebben ze voor club dagen gebruikt.

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 22:57

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 23:19

Volgens mij is hier jaren terug een topic over geweest. Had dat destijds opgeslagen voor ideeën, staan leuke foto's in. Kan je zo vinden met de zoekfunctie.

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 00:52

absque_dubio schreef:
Wij hebben 2 van die rekken waar je foto’s aan kan ophangen.
Echter ook al vol en meer mag ik niet van mijn man, dus ik lees even mee voor andere opties.
[ Afbeelding ]

Ik kan er wel een paar aanwijzen die er van af mogen }:)
#reclamebordvhrosettes :+

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 07:10

QuintyKelly schreef:
Onlangs kwam ik een filmpje tegen van het bedrijf 'Equi prints'. Zij maken 3D geprinte hexagons waardoor je de rozetten heel stijlvol aan de muur kunt hangen, met ook mooie foto's kn hexagons er tussen.

https://equi-prints.com/?srsltid=AfmBOooWr_gItR3X_mpGK4h_AtzEQJY55eNTxTvC7piK-AMkBS0FcpdI

Die zijn heel tof! Ik heb veel hardloopwedstrijden gedaan en met de medailles had ik hetzelfde probleem. Misschien zijn er in die zoekterm nog leuke oplossingen te vinden?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 09:00

Ik heb lang een plank gehad, een touw. En een kast met een plastic tas.
En uiteindelijk is t allemaal in de prullenbak beland. Behalve de echt mooie bekers, rozetten en medailles.

rosak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 09:30

Ik heb lange tijd ook planken, touwen en kasten gebruikt, maar nu zitten de meeste rozetten en bekers in een doos onder m'n bed. De echt mooie/sentimentele bekers staan nog in een boekenkast en van een aantal rozetten heb ik een soort shadowbox gemaakt door ze in een diepe lijst te stoppen. Heel chique en niet al te penny vind ik :D

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 10:01

Yom schreef:
Ik heb ( de prijzen gewonnen met kattenshows maar dat maakt natuurlijk geen bal uit :D ) aan en op een oude regaal gehangen/gezet

[ Afbeelding ]

Buigt jouw plank nu door? :+

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 10:12

Prima2Donna schreef:
Volgens mij is hier jaren terug een topic over geweest. Had dat destijds opgeslagen voor ideeën, staan leuke foto's in. Kan je zo vinden met de zoekfunctie.

Even in mijn eigen berichten gezocht en heb de link gevonden :)
Dit topic heeft veel leuke ideeën, naast wat hier al getoond wordt natuurlijk.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 16:05

germie schreef:
Yom schreef:

[ Afbeelding ]

Buigt jouw plank nu door? :+

Nee zo erg is het gelukkig nog niet. Maar dit is echt een oudje en niet meer keurig recht, dat heeft juist zijn charme vind ik :-)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 17:59

rosak schreef:
Ik heb lange tijd ook planken, touwen en kasten gebruikt, maar nu zitten de meeste rozetten en bekers in een doos onder m'n bed. De echt mooie/sentimentele bekers staan nog in een boekenkast en van een aantal rozetten heb ik een soort shadowbox gemaakt door ze in een diepe lijst te stoppen. Heel chique en niet al te penny vind ik :D

[ Afbeelding ]

Zo'n idee had ik in mijn hoofd maar met het nu in real life te zien op jouw foto, is het echt prachtig!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 18:41

Ik volg even! Eigenlijk best een goed idee om er iets mee te doen.
Mijn bekers staan op de plank in de garage, maar de rozetten zitten in dozen.

Dit is de inhoud van 1 doos en zo heb ik er 4 of 5 op zolder staan :))
Afbeelding

Eigenlijk wel stom dat ze zo in die dozen zitten.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 18:53

Er zijn ook maneges die ze inzamelen voor ponykampen, dus als er mensen hier aan het opruimen slaan, dan hebben die misschien nog interesse.

rosak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 19:24

Little_Gift schreef:
rosak schreef:

[ Afbeelding ]

Zo'n idee had ik in mijn hoofd maar met het nu in real life te zien op jouw foto, is het echt prachtig!

Echt super simpel te maken ook, de lijst heb ik lekker goedkoop van de ikea en alles bij elkaar ben ik er een halfuurtje mee bezig geweest denk ik! Het uitzoeken welke rozet waar moest duurde het langst haha