! De vorige keer ging het wel aardig goed, maar ik had zaterdag de grootste problemen mijn handen fatsoenlijk stil te houden. De foto's staan hier maar doordat het bij ITP staat krijg ik niet erg veel reacties op mijn handen-probleem, vandaar de semicrosspost :
Tamoor zoekt nog erg met haar hoofd, als ik dat met mijn handen volg bewegen mijn handen dus ontzettend, maar als ik ze stiller probeer te houden zet ik ze snel vast. Als ik mijn teugels goed op maat heb ( mijn eigen "op maat " is standaard zo'n 10 cm te lang...altijd zo geweest) heb ik ook nog niet genoeg kracht in mijn armen en benen (moet veel meer drijven dan ! )om lang zo te rijden, maar het geheel ziet er dan wel wat mooier uit. Verder merkte ik dat ik vooral heel veel met mijn linkerhand deed en weinig met rechts om haar rechtuit te laten lopen, en dat is ook niet helemaal de bedoeling. Als ik ze voor mijn gevoel op maat houd is het dus veel te lang, maar dan heb ik wel veel minder "gewicht" in mijn handen en rijdt het dus lichter, makkelijker, fijner , hoef minder te drijven, en kan ik mijn handen ook veel rustiger houden ( alleen hoeft Tamora dan niet echt veel moeite te doen ). Wegens ziekte ( me/cvs) kan ik niet zo lang rijden, en alleen in stap. Heeft iemand nog tips ?
.
was het snelste voorbeeld dat ik kan vinden.
!
(lag aan het weer ofzo?
)