She is the best!
♡
Het blijft fantastisch,
Man man man hoe zijn wij begonnen?
Ik helemaal uit elkaar door een zwangerschap en spoedkeizersnede. Zij met een gesloten rugzak. Alles was een vraagteken! Zouden we überhaupt ooit wat kunnen, maar jeetje wat ben ik blij met dit paard. Gekomen als "we zien wel" en als ik nu kijk wat we al deden en nog altijd doen. Zoveel doorstaan en gedaan! We zijn op het strand geweest, genieten buiten, hebben het M1 gehaald en met winst! Nog nooit zonder winst naar huis gegaan en zoveel meer gedaan dan ik hoopte bij het stukje "we zien wel", ze was geen kinderpaard maar ze is nu de grootste vriendin van mijn kinderen en het mooiste is dat ze een geweldig leerpaard voor Jill is geworden!
Waar ik de liefde voor de paardensport verloor kwam zij om de hoek. Zij had iemand zoals ik nodig en ik had een paard als zij nodig.
Dit paard is loyaler, eerlijker en liever dan vele mensen. Wat ik in haar stop komt er in meervoud weer uit.
Een half jaar geleden heb ik mijn ogen dagelijks uit mijn hoofd gehuild omdat ik dacht dat we klaar waren. Klaar zijn we nog lang niet want kijk haar nou eens gaan! Een constatering van de cushing heeft zoveel openingen gemaakt naar weer een gezond paard. Stilstaan is voor een paard als haar een straf. Ze geeft graag 100% van zichzelf en als het kan nog een beetje (heel veel) meer! Door haar heb ik mijn lichaam weer leren gebruiken naar behoren. Zij vergaf me elke fout die ik maakte en liet mij weer de ruiter worden die ik 3 jaar geleden kwijt raakte.

Dankjewel Ziva Zoof Zoof! Jij bent mijn reddende engel!
En nu mijn prachtige kanjer onder het zadel!
21 jaar en oktober cushing geconstateerd. We bouwen nog op, maar ze wordt elke week weer een beetje beter. Haar koppie spreekt denk ik boekdelen. Altijd alert en klaar voor de volgende vraag. Deze foto's zijn me meer waard dan goud!