Zijn 1e clinic, maar ook die van haar!
Al zolang is hij onderdeel van ons en eigenlijk niet weg te denken.
In de afgelopen tijd hebben deze 2 zich zeer goed ontwikkeld! Dit is nog maar een voorproefje, want er komt nog veel meer!
Wat ben ik trots op deze 2.
Jillie,
Groei niet te snel, jullie zijn zo leuk samen.
1,5 jaar geleden zette ik hem uit pure wanhoop te koop! Hij werd gevaarlijk, stond kaarsrecht overeind met mijn dochter en ik kon niks anders dan toekijken hoe hij ieder moment kon omklappen met mijn dochter op zijn rug.
Na de verkoop bleek dat ze beide diep ongelukkig werden zonder elkaar. Waarom snapte ik toen niet, maar nu begrijp ik 1 ding voor de volle 1000000% deze 2 zijn er voor elkaar door dik en dun. Hij is gek op haar en zij op hem! Stiekem ben ik ook gek op deze clown, maar dat zeggen we niet vaak eerlijk. Dagen gehuild omdat ik hem terug wilde en toen het telefoontje kwam ben ik hem zo snel mogelijk gaan halen!
Fritsinero (want deze naam verdien je momenteel dubbel en dwars) bedankt dat jij haar geeft wat ze nodig heeft in deze moeilijke periodes. Rust, liefde en je eigen prachtige ik!
Een clinic gereden door hun bij mijn eigen instructeur! Ik hou ervan. Ze deden het super samen.
Ik kan niet anders dan trots zijn. Hij gaat momenteel zo gefocust te werk! En echt de grootste shoit out naar Jill, waar vele ons voor gek verklaarde (wat ik ook snap) heeft zij laten zien waarom hij haar maatje is! Met haar 9 jaar heeft ze iets geweldigs bereikt. Iets waar ik als paardenmama trots op ben.

Ze genieten en doen zoveeeeel