Zoek goede dressuurinstructrice Utrechtse Heuvelrug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Elizatbeth08

Zoek goede dressuurinstructrice Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-25 12:37

Hi Bokt!

Dit bericht is vooral gericht aan de ruiters uit de omgeving Utrechtse Heuvelrug (of daar dichtbij). Hebben jullie misschien goede aanraders voor dressuurinstructrices? Ik blijf nu een beetje schommelen en heb het gevoel dat ik niet echt verder kom.

Ik heb wel fijn les gehad van de instructeurs op de stal waar ik sta, maar door mijn eigen drukte en hun beperkte beschikbaarheid, krijg ik gewoon te weinig les. Terwijl ik dat echt nodig heb om verder te komen.

Ik hoor graag jullie tips!

Alvast bedankt!

Berith

Re: Zoek goede dressuurinstructrice Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 12:46

Ik heb hele goede ervaringen met Rhijnauwen hier op bokt. Kijkt goed naar de combinatie en het juist lichaamsgebruik van het paard.

Lessen en online cursussen grondwerk en werk aan de lange teugel in combinatie met obstakeloefeningen om je paard/pony op een ongedwongen, speelse manier te gymnastiseren en mentaal uit te dagen https://playfulhorsemanship.com/ en https://longreinpg.com/

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Zoek goede dressuurinstructrice Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 12:58

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten