Wie oh wie weet waar deze merrie staat. De persoon die haar gekocht heeft van de fokker als veulen vermoedt dat hij haar naar Noord-Holland heeft verkocht, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze daar nog staat. Ik ben voor de fokker van deze merrie op zoek naar de huidige eigenaar. We kunnen zien dat de merrie in december 2024 nog in het L1 gestart is en is nu L2 startgerechtigd is. Fokker is Martien Tegenbosch uit Borkel en Schaft. Veel nakomelingen van moeder Goldy zijn naar het buitenland verkocht.
Laatst bijgewerkt door PienZoe op 25-01-25 13:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Bij de I en R kom ik tegen dat ze nog in Nederland zou zijn in de plaats Joppe, maar bij wie durf ik niet te zeggen. Via HorseTelex kon ik haar levensnummer vinden, dat heb ik bij I en R ingevoerd, dan komt er een UBN nummer uit en daar weer op gezocht in I en R en dat geeft Joppe als plaatsnaam aan.
Heel eg bedankt voor het uitpluizen, Jet! Ik hoop dat iemand uit Joppe meeleest, aangezien Joppe nog geen 500 inwoners heeft. Dus kent iemand een paardeneigenaar uit Joppe, met vosmerrie Kathleen (Negro x San Remo x Tuschinsky?
Super bedankt, Cayenne! Weer een stapje verder. Ik kan nog even geen Mariska Havenaar vinden, maar ik zoek verder. Zoeken jullie mee?
Kloesje
Geplaatst: 25-01-25 16:01
Op Facebook is onder die naam iemand te vinden die in Eefde woont, met een vos als profiel foto. Eefde ligt vlakbij Joppe, dus aannemelijk dat daar de stal is oid.
Laatst bijgewerkt door Kloesje op 25-01-25 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 25-01-25 16:02
Zo te zien is ze lid van RV de Graafschap. Je zou hen een bericht/mail kunnen sturen of kunnen bellen met de vraag of zij jouw boodschap aan haar kunnen doorgeven. Ik denk niet dat je zomaar van hen een adres krijgt, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk
Super bedankt, Kloesje en Cayenne! Ik heb ook nog via een pb een tip gehad, dus ik ga met alle tips aan de gang. Het lijkt mij ook aannemelijk dat het om deze persoon gaat. Ik zoek weer verder!
Dag allemaal, ik heb een mailtje gestuurd naar de persoon die ik via FB heb gezien. Dank jullie wel voor alle moeite! Ik laat nog even weten of het gelukt is. Fijne dag!