Hey allemaal, Ik weet dat Jameson RS2 uit de dekkerij is gehaald. Dit was volgens mij omdat ze met he de sport in wilden (zeg gerust als ik dit fout heb) Mijn vraag is alleen waarom horen we niets over hem. Hebben jullie nog iets over hem gezien of gehoord? Ik vind het een schitterende hengst en had er ook graag een veulen van willen hebben. Is nu alleen middels diepvries sperma beschikbaar weet ik, maar vind dat zo veel gedoe dat ik dat daarom nooit doe.
Ja, je hebt gelijk dat Jameson RS2 uit de dekkerij is gehaald, en inderdaad, het had deels te maken met zijn carrière in de sport. Hij is echt een fantastische hengst, en het is jammer dat we nu minder van hem horen. De reden dat hij nu niet actief in de dekkerij staat, is inderdaad omdat zijn eigenaren zich meer hebben gericht op zijn sportieve carrière. Hij heeft in de sport echt indrukwekkende prestaties geleverd.
Wat betreft de beschikbaarheid van sperma via diepvries, begrijp ik je punt. Het kan inderdaad een hele klus zijn, en veel mensen geven dan de voorkeur aan andere hengsten die gemakkelijker toegankelijk zijn. Wellicht komt er in de toekomst weer meer nieuws over Jameson RS2 als hij weer op andere manieren beschikbaar wordt voor de dekkerij, maar voor nu lijkt het inderdaad rustig rondom hem.