Proeven oefenen via app?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frisio

Proeven oefenen via app?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 21:38

Hey Bokkers,

Heeft er iemand ervaring met proefjes oefenen via een app? Er werd mij laatst verteld dat je dit met Equilab kunt doen. Gewoon oortjes in en dan worden de proeven voorgelezen. Het lijkt mij dus echt ideaal, maar ik kan in Equilab niet vinden hoe je dit moet doen... Of ik ben voor de gek gehouden. :+

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en welke app gebruiken jullie hiervoor?

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 22:00

De proevenapp van de KNHS leest de proeven voor. Voor zover ik weet equilab niet. Maar voor de KNHS app moet je wel betalen geloof ik (woon niet meer in NL, dus gebruik 't al even niet meer 8)7 ).

ZwarteHeks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 23:43

Ik neem mezelf op bij het lezen van de proeven :D

Dus ik lees de proef zoals een voorlezer dat zou doen, 2x roepen, voldoende tijd er tussen laten. Visualiseren dat je de proef rijdt, zodat je niet te snel of te langzaam leest.

Tenzij je je eigen stem heel vervelend vindt, is dit een oplossing. :+

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 23:56

Dat kan dus met de KNHS-app.

Dat is inderdaad een betaalde app. Was destijds net zo duur als een proevenboekje.
Wat het nu kost weet ik niet.

Ik vind een groot voordeel dat je filmpjes kunt kijken van de proeven en dat je ze altijd bij de hand hebt.

gevan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 12:38

Ik heb zelf geen ervaring met Equilab voor proefjes oefenen, maar het klinkt inderdaad handig als het werkt zoals je beschrijft! Het is mogelijk dat de functie ergens verstopt zit in de app, of misschien is het een feature die niet altijd goed zichtbaar is. Heb je al geprobeerd om in de instellingen te zoeken of te kijken bij de secties voor studiemateriaal?

Wat betreft andere apps, ik heb gehoord dat sommige mensen goed kunnen oefenen met apps zoals "StudySmarter" of "Quizlet", waar je proefjes en samenvattingen kunt oefenen via audio of flashcards. Misschien is dat ook iets voor jou om uit te proberen :)