Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aife schreef:Heeft de osteopaat iets gezegd van meerdere behandelingen die nodig zijn?
Als ik dit vergelijk met wanneer ikzelf naar een osteopaat of kinesist ga, snap ik het wel. Het eerste probleem kan opgelost zijn, maar mogelijk heb je dan een terugslag ergens anders in het lijf. Na enkele behandelingen is dat bij mij dan wel weg.
Popstra schreef:Ik merk aan mijn paarden ook nooit positieve verandering na een behandelung van een osteo. Enkel in mijn portomonaie
Merk wel verandering na een goede massage. En dan bedoel ik niet aaien maar echt diepe harde massages. Dan nog wat stretchen van de benen en ze lopen weer tiptop
Muze schreef:Het kán zijn dat de compensaties nu weg zijn en er een onderliggende factor aan het licht komt..
Muze schreef:Het kán zijn dat de compensaties nu weg zijn en er een onderliggende factor aan het licht komt..
Lavitabella schreef:Mijn merrie wil sinds de osteopaat ook veel moeilijker nageeflijk lopen. Eerste paar keren na de behandeling was dit echt erg en heftig. Ze liep gewoon bijna niet meer. Ik heb dit toen ook gemeld en ze vertelde dat het paard even moest wennen aan het lijf. We zijn nu inmiddels 5 weken verder maar het is echt nog steeds slechter dan voor haar behandeling. Eigenlijk moest ik de osteopaat weer een bericht sturen als het niet overging maar ik ben eerlijk gezegd niet echt happig op nog een afspraak. Dat was voor mij ook de eerste keer osteopaat en ik vermoed de laatste keer, bij deze merrie.