Helaas werd dit opgevolgd door verschillende ernstige medische redenen en konden we het rijden pas in maart 2024 weer een beetje oppakken. We hebben ook dit jaar niet superveel kunnen rijden (t.g.v. behandeling, vakantie, zadel wat aangepast moest, te heet, dus gelukkig geen verdere medische redenen), maar met wat we konden ben ik enorm blij! Hij wordt namelijk sterker door het rijden en na de aanpassing van het zadel 30 augustus genieten we beide ook echt van het rijden!! Op de foto's is Mus erg geconcentreerd, maar ik kan jullie verzekeren dat we echt lol hebben samen en uiteraard dat ik alles vanuit goede opbouw doe. Zijn medische verhaal deel ik bewust niet in detail, omdat het een lang en complex verhaal is, maar ik vooral graag deze foto's met jullie wil delen, omdat ik waanzinnig trots op hem ben en ongelofelijk dankbaar dat we zo ver hebben mogen komen
Dit zijn foto's van gisteren (en eigenlijk heb ik donderdag en vandaag nóg lekkerder gereden
) en ze zijn compleet spontaan
Met dank aan Kirsten de Vries

Ik ben inmiddels wel echt tot het minuscule afgetraind om de meest extrééém kleine signalen te herkennen, waardoor we het (tot nu toe) goed op hebben kunnen vangen. En dat thuis, niet in de kliniek