Wat info over ons: Maddox is een 7-jarige KWPN (Dream Boy x Uphill) die ik als veulentje gekocht heb. Ik heb hem zelf zadelmak gemaakt, zie ook xLoki @ [VVDD] Maddox (v. Dreamboy) zadelmak maken!

Zaterdag hadden we ons debuut in Eemnes. Het waaide ontzettend hard, en hoewel Maddox erg chill van aard is, vond hij dat toch wel wat spannend. De eerste proef belandden we daardoor in een vicieuze foutjescirkel

Donderdag gingen we naar Nijkerk. Deze wedstrijd was onderdeel van een competitie (Zilveren Kraaij), maar ik deed gewoon mee omdat ik donderdag vrij was

In de finale reden de beste ruiters van de Z1, Z2 en ZZ-L tegen elkaar, allemaal 1 proef. Op het parkeerterrein stonden meer vrachtwagentjes dan trailers, en het inrijden was met een stuk of 10 kanonnen van paarden (met prof/FEI ruiters erop) in een klein bakje, kreeg er haast een minderwaardigheidscomplex van.

De teller staat na 1 week dus op Z1+4, een trotsere paardenmama bestaat niet!!!

Losrijden Eemnes

Vlak voor de 1e proef

Appuyement

Stukje galop, waarbij we even de kluts kwijt waren in ons foutjesballet

Braaaaaf

Donderdag in Nijkerk

Vandaag in Nijkerk (normaal zitten was blijkbaar geen optie meer op dag 3

Trots!!!

Met lieve supporter papa, die alle drie de dagen kwam aanmoedigen

En zo gingen we laatst nog naar huis vanaf wedstrijd, gewoon lekker te paard!

Nou dat was het weer. Feedback mag natuurlijk altijd. Ik weet dat mijn houding, met name in galop, aandacht verdient. Ik doe m'n best.