Dit topic had ik al veel eerder willen maken, maar soms heb je gewoon dat het er niet van komt. Voor dit jaar heb ik behoorlijk wat clinics georganiseerd voor bij ons op stal. Dit deed ik al, maar nu zijn het er net even wat meer en heel gevarieerd! Zo hebben we begin het jaar een WE clinic gehad, de weegschaal, is dit topic over Boogschieten en gaan we aanstaande woensdag op strandrit. Een Schrik clinic, WE clinic & Cow clinic staan nog gepland

In de tussentijd trainen we natuurlijk ook gewoon voor onze eigen sport; Reining, en zijn we sinds halverwege mei weer een stap verder vanwege de Sliding Plates.
Mocht je ons topic van 2 jaar geleden nog herinneren dat ik niet meer zo goed wist wat betreft de gezondheid van Beeb .. nou dat is nu toch wel volledig omgeslagen

Zondag 26 mei organiseerde ik een Clinic Boogschieten te Paard! Deze clinic werd gegeven door de dames van Kessen - Moving Mountaid Archery! De clinic begon met wat basis uitleg, een warming up van onze spieren en daarna een stukje basis over boogschieten. Hoe je de pijlen vast houdt in één hand, hoe je moet nokken en wat veiligheid regels. Vervolgens hebben we eerst op de grond wat pijlen geschoten; ik had toch het idee dat dit me redelijk af ging. Op de één of andere manier had ik het stukje uit the Hunger Games steeds in mijn hoofd

Hierna gingen we met de paarden! In eerste instantie mochten we de paarden laten wennen aan de bogen, gekke dingen in je hand die tegen je paard aan kán komen. No problemo voor Beeb. Daarna te paard wat schieten in de track, stilstaand. Vervolgens bewegend (uitdaging!!). En bij de paarden die dit eigenlijk met twee hoeven in hun neus deden mochten we ook in galop. En nátuurlijk konden wij daarbij aan sluiten!
Wát een adrenaline kick krijg je hiervan zeg! Dit is zó gaaf! Beeb deed het fantastisch en ondanks dat ik ook nog wel wat werk bovenop heb, smaakt dit heel erg naar meer

Foto's zijn gemaakt door onze vaste stalfotograaf: ldekkersmedia
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb géén foto's dat ik er zelf naast sta en die van mijn broertje ga ik niet plaatsen. Foto's zijn een moment opname!

1.

Stilstaand schieten met 1 pijl.
2.

In stap schieten met meerdere pijlen vast.
3.

Hier nog één in stap schieten met meerdere pijlen vast.
4.

Hier een begin voor naar galop, ik vond het makkelijker om alvast 'klaar te zitten'.
5.

En nog even een actie foto

De fotografe had ook een leuke reel gemaakt, dus die plaats ik ook. Je kan hem zien door er op te klikken!
--------------------------------------------------------------------------------------
Zoals je aan mijn brede glimlach ziet hebben we écht genoten. Ook Beeb genoot er met volle teugen van!
Ze is écht goud waard

Ik hoop dat jullie ook een beetje mee hebben kunnen genieten zo! Tot de volgende maar weer!