??Keuzestress?? Of liefde genoeg voor 3??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

??Keuzestress?? Of liefde genoeg voor 3??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-24 16:01

Met kerst kreeg mijn dochter nieuwe laarzen. Nu nog geen 8 maanden later (gisteren dus) had ze nieuwe nodig.
Afbeelding

Als we dan groter gaan met Laarzen gaan we dan ook wat groter qua paarden????
Frits blijft natuurlijk haar witte prins!
Afbeelding
Deze functioneert prima maar dan wel tijdens een romantisch etentje.

Sunny is altijd safe en daar zit je dicht bij de grond!

Afbeelding

Lastige keuze hahahahahaha het is en blijft toch wel spannend dat grote paard van Moeders.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kanjers!

Ben oprecht heel trots op dit stel! Helemaal op Oma. Ze kwam bij ons en was absoluut geen kinderpaard. Sterker nog ik denk dat ze dat nog niet is, maar het is een Jillpaard!

Jill is onder de hand 9 jaar en is werkelijkwaar omhoog geschoten!

Earth

Re: ??Keuzestress?? Of liefde genoeg voor 3??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 16:41

Omg die laarzen, die heeft echt een beste groeispurt gehad := Daarom mocht ik vroeger ook pas leren laarzen als ik was uitgegroeid. (Maar toen hadden we alleen nog maar Petrie en nog een ander merk :P )

Ik denk dat ze genoeg liefde heeft voor alle 3 :P

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 17:40

;) oh my, wat geef je haar te eten? :D Ze krijgt vast lange benen zodat ze goed kan rijden! Super leuk om te zien hoe ze niet alleen in de lengte maar ook in het rijden groeit. En mooi compliment voor jullie alledrie dat ze oma zo netjes rijdt.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 19:32

Jill is qua rijden nog veel meer gegroeid dan haar lichamelijke groei.
Waar ik vroeger een wat onzeker meisje zag zie je haar nu als zelfverzekerde tante op een paard zitten.
Leuk om die ontwikkeling vanaf het beeldscherm mee te maken!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-24 00:54

@earth hahahaha ik snap dat! Ik had deze ook niet zo heftig verwacht.

@whizz oma heeft een fantastisch karakter plus dat het in het rijden een heel fijn en correct dier is. Oma staat al sinds 7-6 stil en is nu opbouwende. Dit was haar 1e galop weer onder het zadel en als je dan kijkt dat ze zo goed is ondanks dat ze bijna 2 maanden stilstond is dat oprecht iets waar we blij mee zijn.

@petpa Ze wordt in alles steeds groter en beter. Leuk ook dat het opvalt. Frits is ze nog wel wat onzeker op, maar daarom is hij buitenrijpaard en lunchmaatje. De bak gaat goed maar hij heeft nog te vaak even een uitbarsting waardoor we hebben gezegd even niet tot je gewoon zoveel van die andere 2 leerde dat we nooit meer naar het negatieve gaan.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 00:13

Afbeelding
Ik vond deze ook wel leuk!
Het paard zelf is zo correct, lief en blij. Ze werkt echt heel graag dat zie je aan alles. Zet echt altijd der beste beentje voor zoals je ziet. Ik word nog elke dag heel blij van een paard als deze in onze wei.

Frydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 00:18

Daar mag je zeker trots op zijn.Voer je Jill Pokon? :D

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 08:16

Nou wat stuurt ze lekker weg op Ziva! En op Sun is het beeld ook al zo fijn, lekker los aan de voorkant en de paardjes die er zelf in zakken.

Ze groeit wel echt enorm hard!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 09:41

Wow, Jill groeit als een malle. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. En dat zie je terug in het rijden.
Jullie zijn mazzelaars met 3 van die toppers.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 10:44

Gaaf, kleine meisjes worden groot. Ik zag op een foto een klont schriklint liggen, kun je die niet strak terughaken langs het draad zelf? Ik heb dat ook wel, dat bijv een roller niet meer terug wil en dan haak ik het in het draad zelf verderop, zodat mijn paarden er evt niet in kunnen blijven haken.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 10:56

Hahaha wat een mooi verschil tussen die laarzen! Ongelooflijk hoe snel dat gaat hè :x
Maar wat ontzettend leuk dat jullie de paarden hobby samen delen <3

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 11:21

Wat een leuke Berichtjes!

Jill krijgt idd Pokon.
En zoals jullie al zeggen wij zijn gezegend met deze 3 knappe en vooral lieve dieren. De paardenhoofd delen is fantastisch helemaal als je dan vol trots kan kijken naar een paard wat een geweldige basis heeft en zo met je dochter loopt, maar ook naar een dochter die er zo fantastisch maar vooral vriendelijk mee wegrijdt.

Monique
Ik was de linten aan het vervangen. Oude kapotte eraf en nieuw heel er weer op. Het oude ligt daar dus buiten de bak. Maarja ik moest ook even foto's maken natuurlijk, daarna mocht ik weer aan de slag met mijn linten en onkruid. Je hebt sier en werkpaarden

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 12:31

Edit

Ik dacht mijn oude bericht te wijzigen maar deed weer rare dingen.

Ipv paardenhoofd bedoelde ik natuurlijk de paardenhobby

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 21:33

Leuke foto´s. Die met Frits kan zo naar een fotowedstrijd.

Het valt me we op dat ze de beugels ver onder haar voeten schuift, is het niet veiliger om dan met korfjes te laten rijden om niet door te schieten, vooral omdat haar voeten ook nog smal zijn? Of zijn het veiligheidsbeugels?

Ik ben zelf eens als tiener eens meegesleurd toen mijn pony viel en mijn voet doorschoot, dus nu zie ik overal gevaar :o

CxKenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 00:32

Earth schreef:
Omg die laarzen, die heeft echt een beste groeispurt gehad := Daarom mocht ik vroeger ook pas leren laarzen als ik was uitgegroeid. (Maar toen hadden we alleen nog maar Petrie en nog een ander merk :P )

Ik denk dat ze genoeg liefde heeft voor alle 3 :P

Haha herkenbaar! Petrie en Cavallo destijds bij mij, wat een ellende om in te lopen. En zonder rits!

Gaaf paard hoor! Een heel vriendelijk plaatje om te zien.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 13:27

Bij mij was het Petrie en Derby herinner ik me nu. Idd een hel om ze in te lopen _O-

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-24 15:08

Ik denk dat dat ook wel een beetje vertekend door de boog in mijn beugel. Ze heeft normaal korfjes, maar zaten hier nu niet op. Vaak wissel ik mijn beugels om met die van haar alleen dat had ik nu niet gedaan. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat de kinderkorfjes te klein lijken te worden dus er andere moeten komen.

Jaaa de laarzen van nu zijn redelijk betaalbaar ook hoor. Ik weet dat ik die petries ook pas laat kreeg. Nu heb je dit type laars voor 100 euro en deze stonden toevallig gloednieuw om de hoek te koop voor 40 euro. Daar kan je ze niet voor laten staan natuurlijk