Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:
_veerle schreef:kimmie261 schreef:
Dankjewel! Ik zal er nog een aantal in mijn omgeving nog mailen want ik wist niet van allen het bestaan af. Degene die nu antwoord hebben gegeven willen 150 euro per maand hebben voor het gebruik van bak etc dus dat kan ik helaas niet betalen boven op mijn stalling (zonder les nog) . Dus als iemand nog advies heeft over hoe zij het met een soortgelijk probleem aanpakken hoor ik het graag!
Dreamboy schreef:_veerle schreef:
Dankjewel! Ik zal er nog een aantal in mijn omgeving nog mailen want ik wist niet van allen het bestaan af. Degene die nu antwoord hebben gegeven willen 150 euro per maand hebben voor het gebruik van bak etc dus dat kan ik helaas niet betalen boven op mijn stalling (zonder les nog) . Dus als iemand nog advies heeft over hoe zij het met een soortgelijk probleem aanpakken hoor ik het graag!
Zit er niemand prive in de buurt met een rijbak. Gewoon vragen of je daar tegen betaling gebruik van mag maken.
Geertema schreef:Ik ben me ervan bewust dat je in principe veel buiten kan doen maar in combinatie met de niet vlakke paden en al dat grind vroeg ik me af hoe mensen dat toch meenemen.
Citaat:Ik merk wel dat als ze steeds moet opletten waar ze loopt het niet heel eerlijk voelt om ook nog andere dingen te vragen. Dat is soms ook een beetje teveel voor haar en dan voel ik haar meer struikelen oid.
Citaat:Dus als jij ervaring hebt met oefeningen meepakken op buitenrit hoor ik graag hoe je het hebt aangepakt. Mijn paard wilt buiten ook nog wel heel kijkerig zijn en vanuit daaruit scheef lopen.