Gezien het weer kon ik ook niet regelmatig rijden en al gauw bleek Zhanna met (waarvoor we een gewone trens op mijn aandringen voor gekocht hadden) wel goed ingereden te zijn en dat ging super!
Later hoorde ik via de nieuwe eigenaresse van Fuero (meer over Fuero in mijn profiel) dat een rubber bit niet zacht is, maar juist heel gemeen omdat rubber branderig aan gaat voelen. Dus een gewone trens gekocht voor Fenna, en toen xtostarlight langs kwam, precies op de dag dat ik het bit binnen gekregen had heb ik Fenna maar weer eens tevoorschijn gehaald gelongeerd. Xtostarlight geloofde niet dat dit zo'n vreselijk paard was en durfde er wel op, want eerlijk gezegd, ik niet meer echt... Dus zij erop, en, tot mijn grote verbazing. ging het echt super! Fenna was braaf, zowel in stap, als in draf! Ik er ook nog even op, en zelfs dat ging best goed, ondanks mijn angst die Fenna echt wel gevoeld moet hebben... Xtostarlight is nog een aantal keer meer meegegaan en ook met Fenna wezen buiten rijden (ik veilig op Zhanna
) Maar nu heeft Zhanna dus een veulentje en moet ik dus wel op Fenna
Vandaag dus voor het eerst echt zelf op Fenna gereden, in het begin nog wat angstig maar langzaam aan groeide mijn vertrouwen in het paard enorm! Het is echt zo'n enorm lief dier! Wat een bit wel niet kan doen! Dus nu maar eens die buik eraf gaan trainen
Let dus aub niet op mijn houding enzo, want mijn grootste zorg was nu vertrouwen krijgen!
Net erop...
Wat is ze dik
Waarom draaien die oren naar achter
Ze is wel ontzettend lief, hoor!
Steeds beter...
Drafje...
Tja, als ze de oren niet zelf naar voren steekt dan help ik haar een handje

Ben echt blij dat het zo super goed ging
(hoop dat het aan de foto's ligt en in het echt niet zo is
[edit] oeps staat er nu al
Zo braaf en lief