Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja"]
Ik kom (onder meer) hier op Bokt aardig wat mensen tegen die op kleine of grotere schaal in de bak instructie staan te geven,
[/quote]![]()
[quote="Sonja"]
terwijl ze zelf van geen toeten of blazen weten,
[/quote]
mmmm ben zeker geen leek
[quote="Sonja"]
hun paard in de puinpoeier rijden,
[/quote]
lijkt me ook niet van toepassing, als er iemand een andere mening heeft hoor ik het graag
[quote="Sonja"]
of zelf na tien jaar eindelijk achter bepaalde basisvaardigheden komen.
[/quote] Maak daar 10 jaar geleden vannee het is zeker niet dat ik als beginner opstapte en alles wist, maar bij Omar heb ik toch wel heeeeeel veel geleerd.
[quote="Sonja"]
Dus wie durft er met de billen bloot?
[/quote]
ik
[quote="Sonja"]
Wie staat er les te geven zonder zelf een goede achtergrond te hebben?
[/quote]
Wat is een goede achtergrond?
Diploma's heb ik niet, en de mogelijkheid niet om ze te halen.
Kennis en praktijkervaring met jonge paarden wel aardig wat.
[quote="Sonja schreef:En als je wel lesgeeft zonder bevoegdheden, wat is dan voor jou de reden dat je dat doet, en met welke achtergrond/vaardigheid denk je dit goed te kunnen doen?
elibeest schreef:Zelf geef ik geen les in die zin van t woord. Wel heb ik twee pony's en de meisjes die daar op rijden "help" ik met aanwijzingen..
BeNGeL"]
[quote="essie79 schreef:Ik hoorde laatst nog van iemand die op een club las geeft.
Het eerst wat hij tegen een leerling zei was:
"Neem je volgende keer wel je slof mee?"
Zo diep zit het
)Sjuimpje schreef:Ik geef geen les, tenminste, zelden.
Beginners les geven kan ik ook echt niet, ik wordt helemaal gefrustreerd als ik 5 keer achter elkaar moet zeggen dat ze die buitenteugel aangenomen moeten houden. (Als ik dit typ krijg ik al gelijk kriebelsZo diep zit het
)
* wat ik kan verbeteren en hoe, iemand die niet meteen naar een slof wijst en gewoon vanaf de grond "ziet" welke behandeling voor ons het beste zou werken.
Maar dat is meer lol dan een serieuze aangelegenheid
) Sorane schreef:Mensen die zelf een beginner zijn kunnen een andere beginner niet les geven.

mijn god zou er niet aanmoeten denken.. dan krijgen we allemaal van die debieltjes op paarden
heb ooit een shetlander les gedaan.. maar die kinders weten nog geen eens goed te zitten.. dat lukt me nog wel
die zijn alleen bezig met omgaan met een pony
die is me heilig
er zijn maar 2 personen die op mijn paard mogen