Ik had de bak lekker voor me alleen en dat was maar goed ook! Nog voor ik in het zadel zat stond Tjal al te springen en om me heen te bokken! Het maakt dus echt wel veel geluid als er een stuk sneeuw gaat glijden en onderweg andere stukken sneeuw mee neemt. Het meest vervelende was dat die stukken sneeuw op de wagens terecht kwamen die aan de buitenkant van de bak geparkeerd staan, dat maakte nog eens extra lawaai!
De eerste 20 minuten heb ik of in rengalop door de bak gevlogen, of Tjal liep als een echte tuiger met zijn knieën naar zijn neus door de bak te stampen. We zijn dus absoluut niet aan het mooie rijden toegekomen, maar hebben wel effectief gereden en met resultaat… Ik ben uiteindelijk best lekker geëindigd en de vriend van silly99 was zo lief een foto te maken. Wat ik onder effectief rijden versta is dat mijn handen mogen zijn waar nodig is, als ik het gewenste doel maar bereik (ontspannen aanleuning met voldoende voorwaartse drang)…
Wat heb je weer aparte rijlaarzen aan, jij hebt altijd van die aparte dingen! (positief bedoeld

) 

(maar rij dan ook western)