Tot zaterdag liep Oddesa echt extreem goed. Maandag had ik privé-les gehad, ze liep goed. Dinsdag dressuurzadel erop gedaan, liep ze zelfs nog beter. Toen werd ik ziek, en heeft Frank op haar gereden, donderdag heeft ze rust gehad, en vrijdag heeft hij gelongeerd.
Niets aan het handje. Gisteren had ik wedstrijd, dus ik moest zaterdag zelf wel weer even rijden. In het begin voelde ze niet zo lekker aan, maar uiteindelijk na een half uurtje ofzo had ik haar wel weer naar mijn hand.
Alles ging prima, behalve dan dat de dame echt str*chagerijnig was. Ze was niet kreupel. Toen ik rechtsom aan wilde galloperen, sprong ze goed aan, maar na twee á drie passen gaf ze een bok, en zat ze overkruist. Sinds dat moment heeft ze dat steeds gedaan.
We dachten dat het beter was om het maar te laten rusten, omdat ze dat nog nooit eerder had gedaan. Gisteren wedstrijd, en weer deed ze het
nou dat is lekker in de proef!! In de tweede proef was ze zelfs constant aan het protesteren, heel bokkig, tegen de hand, en ook op de linkerhand gaan overkruisen.Ik snap er echt helemaal niets van
Ik doe niets anders dan anders. Enige wat wel anders is, is dat ik nu een dressuurzadel heb, maar dat heb ik al drie weken. Begin van de week liep ze heel goed, kan het zijn dat ze het moeilijk heeft? 
), en toen niet meer.
maar natuurlijk ook weer