Ik heb nu al 4 Jaar een fjordje, en we zijn nu 10 maanden bezig met het inrijden van hem
Hij heeft super veel energie en lijkt het erg leuk te vinden. Ook loopt hij graag mee op buitenritten, maar dan het allerliefst voorop
De eerste paar maanden deden we alleen een rondje lopen, en dan afstappen. Bokken heeft hij nooit gedaan. Het is echt een schat van een pony.
Nu is hij nog in de groei, en hebben wij door dat hij een zwakke achterhand heeft. Graag hier tips voor het nagevelijk lopen zijn we mee bezig. Om hem ronder te rijden.
Verder gaat alle stap draf gallop super!
Het is alleen zijn achterhand waar ik mee zit.... deze lijkt maar heel langzaam te verbeteren. Heeft iemand tips hiervoor?
En ook had ik de vraag of ik niet te groot ben... hij weegt ogv 450 kilo (denk ik)
Ik ben door de corona wat aangekomen weeg nu 80 kilo volgens de 20 procent regel zou dit nog mogen. Maar niet alleen mijn gewicht is awkward. Ook ben ik 1.80! Lange benen.... en wil hem echt geen zeer doen.
Wat vinden jullie?

Als het goed is zijn de foto's nu wel te, zien Haha
Dit is de eerste keer dat ik wat plaats, dus hoop dat het goed gaat. En dat de foto's te zien zijn

Wees asjeblieft aardig. En bedankt!