Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Odin18 schreef:Dat snap ik ook ergens wel... ik ben bezig om af te vallen. Mijn zadel weegt heel weinig( gelukkig) maar ik kan niet iemand anders op m zetten. Want door zijn achterhand rijd hij best maf, en moet hij echt op een bepaalde manier gereden worden..
Odin18 schreef:Dat snap ik ook ergens wel... ik ben bezig om af te vallen. Mijn zadel weegt heel weinig( gelukkig) maar ik kan niet iemand anders op m zetten. Want door zijn achterhand rijd hij best maf, en moet hij echt op een bepaalde manier gereden worden..
Absolem schreef:Odin18 schreef:Dat snap ik ook ergens wel... ik ben bezig om af te vallen. Mijn zadel weegt heel weinig( gelukkig) maar ik kan niet iemand anders op m zetten. Want door zijn achterhand rijd hij best maf, en moet hij echt op een bepaalde manier gereden worden..
Ja of rijd hij zo maf omdat hij door zijn jonge leeftijd en jouw gebrek aan kunde zo raar loopt?
Je komt hier immers om tips om je paard nageeflijk te laten lopen. Dus kennelijk ben je niet handig genoeg.
Ik denk dat je nu per direct af moet stappen van het idee dat alleen jij hem kunt rijden. Want ik kan je nu al zeggen dat onzin is. Sterker nog er zullen een hele berg ruiters zijn die hoogst waarschijnlijk handiger zijn dan jij en hem wel nageeflijk kunnen rijden.
Wat heb je tot nu toe geprobeerd om hem nageeflijk te krijgen?
Kan hij al achterwaarts? Hoe veel schakel je? Wijkt hij voor je been in een volte?