Inzet pirouette
Nee hoor, overgang stap galop

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nee hoor, overgang stap galop

. Hij loopt soms een beetje erg diep maar dit is omdat hij soms een beetje hoest en dan is het makkelijker lopen in de lage lijn. Het lijkt soms op een valse knik maar dit is echt niet het geval, ik heb tenminste constant een gelijke aanleuning. Hij wil soms wel ietwat gaan hangen maar met extra been (misschien toch een spoortje) is dat op te lossen. Die overgang foto vind ik idd. erg op de inzet pirouette lijken
. Hopelijk kan jij er ook snel op llewella
FunkyMirko schreef:mooie foto die overgang van stap naar galop!
En die slof is ook niet zo gezond voor je paardje, gelukkig gaat ie binnenkort de kast weer in
Ik heb de slof niet strak zitten hij hoeft dus niet opgekruld te lopen. Verder vind ik dat een slof mits goed gebruikt heel nuttig kan zijn. Ik geef toe dat ik liever zonder rij maar soms is zo'n slof wel prettig vooral als je weet dat meneer zich erg groot kan maken als hij bedenkt dat hij hengst is. moes schreef:mooi paard hoor! ma laat ik me maar niet uitlaten over een slof.......![]()
En die slof hangt GOED. Punt. moes schreef:mooi paard hoor! ma laat ik me maar niet uitlaten over een slof.......![]()
. Sammm"]
[quote="moes schreef:mooi paard hoor! ma laat ik me maar niet uitlaten over een slof.......![]()
En die slof hangt GOED. Punt.
, ma ik heb gewoon iets tegen hulpmiddelen hoe ze ook gebruikt worden en dat is gewoon mijn mening klaar !!
blieb01"]
[quote="FunkyMirko schreef:mooie foto die overgang van stap naar galop!
En die slof is ook niet zo gezond voor je paardje, gelukkig gaat ie binnenkort de kast weer in
Ik heb de slof niet strak zitten hij hoeft dus niet opgekruld te lopen. Verder vind ik dat een slof mits goed gebruikt heel nuttig kan zijn. Ik geef toe dat ik liever zonder rij maar soms is zo'n slof wel prettig vooral als je weet dat meneer zich erg groot kan maken als hij bedenkt dat hij hengst is.