Op bezoek bij Marengo_82: rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:52

En ik bij de mijne Knipoog

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:54

paardeloverr schreef:
dan kan ze nog trekken! Want als dat andere meisje op die penny zit heeft ie zn mond NIET open!


Euh penny, hèhè grappig Haha! Ik denk ni da je om het even welk penny meisje op Texas moet zetten, want er zit best veel pit en vooral karakter in die pony. Die noem je niet zo maar een penny!
Ik zal er eens op letten of Texas zijn mond openheeft tijdens het rijden, voor er hier grote ruzie ontstaat. Knipoog Ik rij die pony zelf bijna nooit, maar zal één van dees dagen onze verzorgsters eens bestuderen...

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:56

Annetje schreef:
Ziet er heel erg gezellig uit! Ik vind vooral die grote er leuk uitzien, als een heel lief paardje. Lachen
Ik vind alleen wel dat Anja op Marengo wel héél erg korte beugels heeft! Bloos! Dat lijkt me niet echt bevorelijk voor je knien en het lijkt me ook niet echt lekker zitten


Dank je wel voor het grote compliment voor Marengo, het is inderdaad een super lief paardje Lovers Alleen soms beetje lui en af en toe kan er nog een vrolijke bok uit die beentjes slaan. *LOL*

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:59

Anjatjeuh"]
[quote="LovingTweety schreef:
Wat zijn die pony's trouwens mooi wit!

De verzorgstertjes van Texas waren in de voormiddag al geweest Schijnheilig
[/quote]

Marengo is altijd zo wit, hij rolt namelijk nooit en krijgt paar bruine plekken omdat hij wel snachts gaat liggen.

En Texas, ja die ziet zo wit omdat enkele uren ervoor zijn verzorgster hem een grondige poetsbeurt had gegeven, want zet die pony op de wei en hij is weer zwart-bruin-geel-grijs, alles behalve wit dus Haha!

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:03

Ik ben geen penny meisje, alleen voor de gein op bokt!
Kijk mijn profiel maar! (Penny-meisjes gedeelte & SERIEUZE gedeelte) Leer me eerst kennen voor je me beoordeelt!:n

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:15

Euhm, oke dan. En toch hinderd ze haar niet in de mond (free is koppig en blijft bij haar standpunt);)

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:17

Ik heb je niet beoordeeld hoor, ik zei gewoon dat je Texas geen penny moet noemen. Ik ga in ieder geval geen mensen beoordelen voor ik ze ken, zoals je zelf zegt. Conclusie eruit: beoordeel Texas ook niet voor je hem leert kennen! Zand erover? (Ik haat ruzie maken... )

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 00:14

Ik noem het geen ruzie.. Tis mijn mening en het blijft vast .. net zoals Free.. Lachen Maar misschien is het wel alleen deze keer zo..

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 01:43

leuke foto's texas vind ik erg grappig

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 11:26

Ik weet wel dat ik Texas helemaal niet hinderde omdat ik met lange teugels rondstapte en gewoon nix deed Knipoog

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:17

okay deze foto's had ik weer eens lekker gemist, maar bij deze heb ik het toch wel goed gemaakt Knipoog nemen jullie mij eens mee als jullie nog eens een minimeeting doen? Moet dringend meer mense leren kennen (lekker offtopic) Texas ziet er echt een schatje uit

RoMiNaKeEuH
Berichten: 1
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Dorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:22

Heeeeeeeeeeey Haha! !! ff tip => voeten omlaag doen en een beetje na binnen draaien niemand doet dat op de fotow's en op een paar foto's zitten jullie naar voren goed recht gaan zitten en diej kleine witte pony is de max !!! alle st een mailtje terug!!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:57

het zal best dat jullie er niet op gerekend hebben te gaan rijden. schoenen etc. kan eigen lijk ook niet maar zet iig een CAP op je kop. er kan altijd wat gebeuren.