Vandaag voor het eerst sinds eind november weer les gehad. Ging op zich wel aardig... Hij begon goed geconcentreerd, lekker aan het lopen en alles... Maar het ging uiteindelijk toch fout. Kelvin besloot te schrikken van Sandra, sja, toen was het tijd... Ik lag er al bijna langs, omdat ik al moeite had met drijven ivm mijn spierpijn... En daarna, toen de auto van voren kwam, zat ik zelf al heel erg gespannen... Begon weer licht duizelig te worden, en mijn beenspieren deden pijn... En jawel hoor, daar schoot Kel weer opzij. Ben afgestapt en heb Marjolein er opgelaten. Bij haar piepte Kelvin er op een gegeven moment ook tussenuit, maar ze deed dus hetgeen ik ook zal moeten gaan doen: tegen de bakrand aanzetten en achterwaarts laten lopen. Vervolgens heb ik er nog wat rondjes aan de longe opzitten, maar ik was na 2 keer galopperen ook doodop... Mijn spieren werkten niet echt mee...
De reden van mijn spierpijn en duizeligheid kun je nalezen op [VvdD] Poging tot western...
Commentaar mag, maar wel een beetje lief
We zijn bij Kelvin bezig om puur op ontspanning te rijden, mijn zit is nog even niet zo heel erg belangrijk. Mijn handen staan al beter tov toen ik met Kel begon, en mijn tenen steken ook niet meer zo heel ver uit. Ik heb alleen nog steeds geldzorgen, zo te zien
En ik had dus al 3 maanden geen les meer gehad...Kelvin even moegemaakt aan de longe...
Net erop...
Inzetten van een volte...
En eehm... Nou ja, mislukte volte

Het blijft enig, dat lichtrijden

Hierna schrok hij van Sandra en de auto, ging Marjolein erop, en mijn fotograaf naar huis...

Paardje loopt wel heel leuk !
...