Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jetm schreef:Hoi,
Je hebt al veel opties en tip van fysio/osteopaat vind ik ook een goede maar voor het geval dat ...
Ik ben Centered Riding instructeur (level 2) en heb een Joker the Horse Simulator in Leersum. Niet in Gelderland maar misschien toch te doen.
Hier is nog een kaart met Joker trainers omdat je specifiek naar simulator paarden vroeg. Kun je zelf kijken of er nog iemand dichter in de buurt zit.
karin1994 schreef:jetm schreef:Hoi,
Je hebt al veel opties en tip van fysio/osteopaat vind ik ook een goede maar voor het geval dat ...
Ik ben Centered Riding instructeur (level 2) en heb een Joker the Horse Simulator in Leersum. Niet in Gelderland maar misschien toch te doen.
Hier is nog een kaart met Joker trainers omdat je specifiek naar simulator paarden vroeg. Kun je zelf kijken of er nog iemand dichter in de buurt zit.
Ik woon in nijkerk en vind Leersum echt wel de moeite, heb je een website?
Ik las de tip jannet van wijk, zij had echt veel punten op haar website waar ik mij in kan vinden.
Ik ga eerst naar de fysio, eerst maar eens een zo recht mogelijk en ontspannen mogelijk lichaam
Carowlina schreef:Zeker eerst beginnen met kinesist/osteo (zo noemen wij dat hier in BE).
Eens dat verbetering geeft kan ik je aanraden om onder begeleiding te werken met Franklin ballen. Heeft voor mijn bekkeninstabiliteit ook al veel wonderen gedaan
karin1994 schreef:Carowlina schreef:Zeker eerst beginnen met kinesist/osteo (zo noemen wij dat hier in BE).
Eens dat verbetering geeft kan ik je aanraden om onder begeleiding te werken met Franklin ballen. Heeft voor mijn bekkeninstabiliteit ook al veel wonderen gedaan
Franklin heb ik inderdaad tijdens zitles gedaan, dat werkt super!
Een kleine update:
Gisteren bij de osteo geweest, deze constateerde een megaknoop op de aanhechting van mijn rechter heup, deze heeft hij ge dry needled
Ik heb oefeningen mee gekregen en moet volgende week terugkomen.
Hij verwijt dit niet aan mijn zwangerschap maar aan overbelasting, dit was overigens de enigste knoop, wat dus erg meevalt.
Ik ben erg benieuwd of dit het gewenste effect gaat geven.
Volgende stappen:
Afspraak zadelmaker, is nu bijna een jaar geleden
Een clinic op Otto
Nog meer zitlessen