Eerst Fenneke op Marga:
Daarna ik op Ullwinn:
Fenneke op Ullwinn:
Ik op Marga:
Sommige foto's zijn heel erg ingezoomd, vandaar de kwaliteit. Hopelijk vinden jullie t toch wat!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laurakeuh schreef:vet gave fjorden![]()
Enkel op die galopfoto (de 5de) van fenneke op Ulwinn, heb ik commentaar *weet niet of je commentaar wou krijgen*
zitten haar handen daar niet veel te hoog,en trekt ze niet in de mond?
Kan zijn dat ik het helemaal mis heb hoor
Maar bedenk wel dat het een momentfoto is...
Ullwinn is trouwens nog maar 4,5 jaartjes oud! Dus hij kan af en toe nog wat jolig doen...
Hij trok op dat moment ff n sprintje
Pjelk schreef:Hee ze kunnen leuk lopen jouw Fjordjes! Ik vind (nog even nav het `zeurtopic`) Marga`s zadel hier wel heel mooi liggen. Het schuift niet of nauwelijks zo te zien. Wat voor zadel(s) heb jij eigenlijk op jij eigenlijk op Fjorden liggen?
, krijgen we daar weer n heel gedoe over...)
Marga is trouwens een 11 jarige merrie van Sebastian x Haugeblakken (voor wie het iets zegt
) en ze is 1.43... Maar ze toont groter en ze rijdt ook als een grotere Fjord!
Ullwinn is een 4 jarige ruin van Halldor x Sebastian, hij is dus een zoon van Marga en hij is nu ongeveer 1.51. Als 3 jarige is hij gemeten op 1.47, maar hij is daarna als n bloemkool gegroeid en steekt een behoorlijk eindje boven zijn moeder uit, dus vandaar die schatting
Ik rijd trouwens geen wedstrijd oid, ik hobbel eerlijk gezegd maar wat rond...
(Ullwinn is trouwens zéér naaste familie van (B)Uddy van Waterkippie hier op Bokt)
familie van deze fjord dus