Eerst zadeltje op natuurlijk
Ik in achteraanzicht
De nodige uitleg
Jossy stapt op wel zo met tussenstappen en op en af gaan. Het is vreemd maar het is net of Sweety wan de vorige foto en deze niet bewogen is
Stelingen vragen aan het halsterkoord
En stappen. De bedoeling is dat je enkel passagier speelt je moet dus eerst je paard laten kiezen waar ze wilt lopen. Maar als ze draait moet dat wel zijn naar de kant waar het halsterkoord hangt. Als ze de andere kant op wilde draaien mocht ik wel korigeren. In het begin best wel moeilijk want je bent zo gewoon op je paard te stappen je teugels aan te nemen en beginnen te sturen dat mocht nu dus niet. En Sweety had heel snel door dat ze enkel de kant op mocht draaien waar het koord was. Mijn slimme meid
Een drafje. Sorry voor de kwaliteit als ik de foto's verklein word de kwaliteit wat slechter

Deze vind ik leuk
Mijn leeraar dus op Sweety
Oei toen moest ik het gaan proberen
Euhm drafje
Ik moet nog veel leren maar we zijn op de goede weg Vooral mijn benen moet ik erg gaan op letten ik steek ze veel te ver naar voor. Straks steek ik Sweety's oog nog uit
Dit is al wat beter alleen loopt ze hier te fel naar beneden.
En dan deze foto nog mijn leeraar op Sweety in gelop. Ik zei dat hij haar niet in galop zou krijgen in die cirkel waar we in werken. Tja ik had ongelijk. Jammer is de foto weer helemaal vertrokken en onduidelijk door het verkleinen. maar het geeft een beeld. De echte foto is echt heel mooi geworden.
zo dat waren de
van de les weer. volgende maand hebben we weer les alleen jammer dat ik altijd zo lang moet wachten maarja ik ben echt al blij dat ik deze lessen kan nemen ik vind het echt tof om te doen. En Sweety ook :p als ze zin heeft toch

Brave Sweety he! En nu wa meer oefenen tege de volgende keer he! 

Stond zo leuk hé!
room*Droom*