Het is alweer een poosje geleden dat ik een topic heb geplaatst. De laatste keer was van de zomer 2020. Ook rijfoto's. We zijn aan de bak gegaan sindsdien, en hebben vooruitgang geboekt. Er is meer ontspanning, meer drang naar voren, meer concentratie etc.! Positief dus.
Een klein beetje side info:
Carado is (bijna) 8 en komt uit Ierland. Van zijn verleden is weinig bekend. Hij is half Welsh cob! En is 1,52 hoog (ik ben 1,70) Ik heb hem gekocht op 1 April (2020) (no joke)
Hij was heel groen, heel bang, en heel gespannen. Wilde het liefst een gat graven en verdwijnen en liever niemand in zijn omgeving. Rijden was een uitdaging. Zoo veel spanning in zijn lijf. Verkeerd lichaamgebruik etc.
Stapje voor stapje zijn we daarmee aan de gang gegaan. En we zitten nu op een punt dat we in een redelijke ontspanning,met een goeie drang naar voren, en de daarbij behorende nageeflijkheid door de baan kunnen sturen. Huiswerk van het moment is (mijn verdomde kromme bovenlijf) Rechtrichten, nog meer ontspanning stelling linksom en zo is er nog van alles. Al doende leert men. Een poosje geleden zijn er tijdens onze les foto's gemaakt. En die wilde ik even delen dus daar komen ze. (We zijn geen Anky en Salinero)