Ik rijd hem ongeveer 1x in de week, omdat ik ook de andere paarden rij.
Het is wel iedere keer weer hard aan het werk met hem, want hij geeft niet zomaar toe of mee. Je moet er wel wat voor doen!
Eerst even buiten showen:

De vlechtjes op de volgende foto zijn alvast voor het rijden.. Anders zitten z'n haren zo in z'n ogen en wordt de hals nooooit droog..

Eerst even instappen.. Hij vindt in het begin de binnenbak best spannend (iedere dag opnieuw), maar als hij dan eenmaal los is gaat het wel steeds fijner..

Hij kan soms zoooo enorm sterk zijn..
We zijn ook nog aan het werken aan een constante aanleuning.. hij houdt graag van uitersten, of kop erop, of te diep.. (al wordt hij op beide wel meteen gecorrigeerd)..

En toen kregen we het warm.. Wat bij mij dus bijna nooooooit voorkomt: mijn jas gaat uit... dus uniek op de foto!

Hij werd hier wel wat moe... ow en ik had even de slof eraf gedaan, om te kijken hoe hij zo ging lopen..

En dan ziet hij opeens wel weer wat... En wordt ik meteen geconfronteerd met mijn te lange teugels

En dan zijn we klaar en kunnen we gaan uitstappen...

Op zich wel jammer dat ik hem niet vaker rijdt, om het nog wat meer naar mn hand te zetten en te rijden en zo (nog) meer vooruit te gaan.. Maar ja, zo denk ik ook over een ander bijrijdpaard, die zoooo goed vooruit gaat!!! had ik maar meer tijd.........