Vreselijk irritant is het. Mijn lesgever zegt "dat is z'n Balzflug-bloed dat naar boven komt!" maar om het daar nu aan te wijten
Wie helpt mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuzanneHk schreef:En vooral zelf niet bang zijn dat hij weer gaat schrikken
Gaan staan alsof het jou niet uitmaakt hoe lang jullie er staan, als hij maar blijft staan. Dit alles nog steeds aan de redelijk lange teugel (wel zodat je hem bij een sprint weer op kan pakken).
). Hij had de baan dus nog niet gezien, zag na het binnenkomen iets engs en ik had 138 punten, 3 punten boven een verliespunt
En dat het geen verliespunt geworden is, komt omdat de oefeningen de andere kant wel goed gingen. Maar het stuk bak van X tot C heb ik niet gezien

Maar wat extra voor het been maken op die manier doet het ook niet slecht, 2 vliegen in 1 klap dus.
)
)Shanna16 schreef:maar k weet niet hoe oud ie is? kan ook puberen zijn, wat het bij Dancer toen dus wel was.... (naja.. nog steeds)
Ik weet het eigenlijk niet precies: 10? 11? Dan zou het het toch al moeten afgeleerd zijn hé.
).
] want dan is dat voor je paard weer een bevestiging. Afstraffen lukt ook niet bij alle paarden maar je moet hem wel zo snel mogelijk weer tot de orde roepen en de controle weer hervinden. En dan ga je gewoon weer verder waar je gebleven was. Missouri schreef:Dat is idd de beste optie, heb ik gaandeweg geleerd, Jippie
Negeren, lachen, doorrijden. Dan komt het wel goed