Instructie voor privéles gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jurisno

Instructie voor privéles gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-20 16:16

Hai,

Wij hebben sinds 8 maanden een eigen pony (een fjord). Hij staat op een kleinschalige pensionstalling. Vanaf begin af aan hebben we 1x per week privéles gehad van de instructrice die daar al rond liep. De ene week had ik rijles, de andere week mijn dochter. Dit liep op zich wel goed, alleen heeft de instructrice inmiddels besloten een fikse prijsverhoging door te voeren. Omdat we al wat twijfels hadden is dit misschien het moment om op zoek te gaan naar een andere instructeur.

Wat ik eigenlijk zoek is iemand die ons beiden vanaf de basis kan opleiden. We willen heel graag ook beginnen met grondwerk, dus misschien iemand die ook daarmee bekend is, dat er een combinatie gemaakt kan worden.

Wij wonen in de omgeving Arnhem/Nijmegen. We zoeken iemand die bij ons op stal komt. Ons doel is vooral recreatief rijden, werken aan een goede band, vertrouwen, en misschien dat mijn dochter later ook proeven gaat rijden. Beiden beheersen we de basis en de pony ook :D (misschien ook wel handige info).

Wellicht hebben jullie goede suggesties? Ik vind het best lastig, van Google word ik ook niet veel wijzer en via via kom je vaak aan de juiste mensen.

Ik hoor het graag!

0000

Re: Instructie voor privéles gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:19

Afhankelijk van de precieze locatie en of er eventueel meer geïnteresseerden zijn kan ik in die omgeving aan huis komen. Paardvriendelijk staat voorop, evenals begrip. Ik hou er niet van om iemand enkel te vertellen wat hij moet doen maar wil iemand opleiden, leren waarom je iets doet, hoe en op welk moment. Stap voor stap zodat het voor ruiter en paard leuk is.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:23

Moonlight17

Re: Instructie voor privéles gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:31

Ik zou is vragen bij de paardenmensen in je omgeving die niet bij deze instructeur lessen.
Ik denk dat zij je beter via via kunnen helpen dan bokt.