Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Phebe schreef:De andere pensionklanten mogen idd wel volledig zelf kiezen bij wie ze rijden en ze mogen hun eigen instructeur meenemen.
Enkel de halve stallen op onze paarden en lesjes op onze paarden verlopen bij onze vaste lesgeefster.
_Phebe schreef:De andere pensionklanten mogen idd wel volledig zelf kiezen bij wie ze rijden en ze mogen hun eigen instructeur meenemen.
Enkel de halve stallen op onze paarden en lesjes op onze paarden verlopen bij onze vaste lesgeefster.
_Phebe schreef:Mijn probleem: ik heb het gevoel dat ik niet echt genoeg heb met 1x een half uurtje in de week (dat ik binnenkort dus ook moet gaan delen). Ik ben nog niet ervaren genoeg om te voelen wanneer mijn paard een oefening nu wel goed of niet goed doet, of wanneer er een 'probleem' is, hoe ik dit moet oplossen.
Al de 'problemen' en vragen onthoud ik dan wel tegen dat de volgende les is, maar nu komt het volgende probleem: er zijn meer vragen en uitleg in dat half uurtje dan dat ik effectief rijd. Dit is natuurlijk mijn fout, maar als ik mijn paardje goed wil rijden heb ik die uitleg wel nodig. Ik krijg dus ook amper nieuwe oefeningen mee, omdat er gwn geen tijd is om ze uit te leggen en ze eens uit te proberen.